<WIP> C7P

Hoi

omdat ik nog een weekje of twee wil wachten om het grondwerkje voor m'n Waffentrager te maken en omdat ik momenteel m'n SF project Gunther aan het airbrushen ben heb ik deze kit aangepakt

de C7P Tractor van Mirage

dit is echt wel een goeie kit moet ik zeggen, behalve die ene sprue die net te lang in de zon had gelegen

er zitten Friuls onder want de rubber tracks zijn waardeloos in dit geval

ik heb er een karretje achtergehangen die in het veld werd aangepast om een paar lege vaten te vervoeren, van punt A naar B, met niet de bedoeling om rond de wereld te rijden (dat zou niet ver lukken)

cheers
Dom

pict0002rj9.jpg

pict0003hd1.jpg

pict0004yf3.jpg

pict0005zs1.jpg

pict0006gj4.jpg

pict0007vr6.jpg

Leuk dingetje dominique! strak gebouwd en inderdaad opvallend goed voor een mirage kit! alleen de fruils kosten al 3x zoveel als t kitje zelf of niet? 🙂 ben benieuwd naar het vervolg.

grtz jeroen

Ik vind het maar een raar model, zo'n C7P 😳 🙄 Mooi gebouwd hoor, daar ligt het niet aan 😉
De kar erachter vind ik een brilliante vondst!
Jan 🙂

Dominique Vanderschaeghe zei:
Idd gewoon een stukje serviette met daarop houtlijm, klaar in een wip 🙂

Cheers
Dom

Alleen een servet/wc-papier/whatever heeft wel een bepaalde structuur/motiefje 🙂. Zie je dat niet terug? Is dat een kwestie van voldoende houtlijm + water toevoegen (ik vraag dit omdat ik dit een keer had, met 1 velletje papier dat ik toen gebruikte).

Ziet er verder leuk uit tot nu toe, ik houd wel van die afwijkende bakken 😀

Greetz,

Jurrie

je moet papier gebruiken zonder motief, een zakdoekje is meestal te fijn maar een papieren serviet zonder motief is meestal perfect, het is enkel een kwestie van wat uitproberen...hier ging het ook niet direkt goed, de truuk is om het eerst op z'n plaats te duwen en dan met een fijn penseel de verdunde houtlijm erop te zetten

en bedankt voor de comments

volgende week gaat de verf erop (hoop ik)

cheers
Dom

Dominique Vanderschaeghe zei:
je moet papier gebruiken zonder motief, een zakdoekje is meestal te fijn maar een papieren serviet zonder motief is meestal perfect, het is enkel een kwestie van wat uitproberen...hier ging het ook niet direkt goed, de truuk is om het eerst op z'n plaats te duwen en dan met een fijn penseel de verdunde houtlijm erop te zetten

en bedankt voor de comments

volgende week gaat de verf erop (hoop ik)

cheers
Dom

Ik heb die nog nooit gezien, er zit altijd wel een soort van patroon in gedrukt...zelfs in het meest standaard zakdoekje of WC papier?! Ik zal nog es het een en ander proberen

Succes iig!

Greetz,

Jurrie

Ik vind het een leuk model en ook mooi gebouwd. Ik heb alleen een puntje van comentaar: ik vind het jammer dat je het roostertje op het dak niet heb vervangen voor iets wat wat meer diepte geeft. verder vind ik het er echt top uitzien en het karretje erachter vind ik een zeer leuke toevoeging.
groetjes stijn

Terug
Bovenaan