Winter Sd.Kfz.251.1

Elco Elings

Lid van de TWENOT
Ben momenteel lekker aan het experimenteren met deze jongen en ben benieuwd hoe men er tot zover over denkt.
Bouwsel is een simpele Sd.Kfz.251.1 van Tamiya

Het einde is nog lang niet in zicht trouwens er moeten nog heel wat dingen in de verf enz , vorderingen zal ik vanaf nu ook bij houden als er belangstelling voor is natuurlijk.

De mannen:

dsc0624.jpg

dsc0621v.jpg

dsc0626b.jpg

De rups

dsc0615a.jpg

dsc0612t.jpg

dsc0607k.jpg

dsc0598yx.jpg

Bedankt voor t kijken!

Deze is helemaal niet zo onverdienstelijk als jij denkt, hoor.
Ziet er netjes gebouwd uit en de figuren zijn ook lang niet slecht.
Wat aandachtspuntjes;
De modder is erg rood, mag donkerder, zeker als hij nat is en dat lijkt me wel, gezien de omstandigheden.
De tracks op de zijkant lijken te zweven daar. Er zijn geen ophangpunten, touwen of wat dan ook, waarmee ze vast zitten. Je had ze beter op de neus kunnen hangen en op hun huidige plek uitrusting hangen.

Over de figuren en patronen laat ik me niet uit. Daar heb ik te weinig kaas van gegeten en er huppelen hier heren rond die er veel meer bedreven in zijn.

Ik kijk verder mee!!

Dooa chaan. Fooral dooah chaan!

inderdaad wat meer donker onder het voertuig Elco, staattie wat meer.
en de modder wat donkerder, natter. Is contrast met sneeuw mooier.

Mooie technieken in je voertuig.

groet,

René

Bedankt voor de reactie's zover 🙂

Op de foto's is de modder inderdaad erg rood, wil m uiteindelijk echt met de ondergrond verbinden waardoor je echt een klei idee krijgt.
Baal een beetje van de bouw, hij is zo van de bouwtekening nagebouwd wat eigenlijk wel een beetje jammer is en dr eigenlijk niks meer mee wilde doen maarr toch besloten gewoon zoveel mogelijk technieken erop uit te proberen :idea:

dremelen en buigen.

volgens mij bouw je dan nog steeds recht uit de doos 🙂

je figuren zijn ook goed hoor Elco.

ik zie alleen meer potentieel. Kleuren zijn mooi maar mis meer subtiliteit. ook glimmen de figuren her en der van de brush, niet?
Ga maar eens een popje kritisch ( laten) bekijken in de figurentopic.

René

Jaj uit de doos... ik bedoel eigenlijk dat ik de attributen aan de zijkant liever anders had gedaan, maarja het zit er nu eenmaal op.... en weer wat geleerd 😉

Zal eens wat in het figurenforum posten, beleef er erg veel lol in om figuren te schilderen en wil hier veel meer uit halen.
Denk dat glimmen van de flitser komt ze zijn echt mat.

Grtzz

Terug
Bovenaan