Misschien wel een simpele maar vond de foto wel mooi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Martin Dogger zei:Bas,
via de rechtermuisklik is het redelijk makkelijk om te zien welke tanks je post 🙄 Hihihi, maar uh, die type 95 is wel helemaal naar de Filistijnen zeg. Is misschien wel een leuk scratch projectje. Als er een nieuw FOC onderwerp komt over 'verwoeste tanks' ... 🙂
Groeten, MartinD
Bas van oostrom zei:![]()
Misschien wel een simpele maar vond de foto wel mooi.
Jakko Westerbeke zei:Ik ben het met Marcel eens, dit is heel erg duidelijk een opengezaagd pantserblok van een Irakese T-55 "Enigma", en waarschijnlijk die in Bovington. Het blok boven het bestuurdersluik, linksvoor aan de toren, om precies te zijn, en het is naar boven geklapt om bij het luik te kunnen
Nope...het is geen schwimmwagen 😉Martin Dogger zei:He Jan,
Volgens mij is dat een Schwimmwagen!
Enne, is mijn antwoord nu goed? Of is het toch wat anders Erik?
Cheers, MartinD
jan peters zei:Nope...het is geen schwimmwagen 😉Martin Dogger zei:He Jan,
Cheers, MartinD
Jan 😀
Nope, geh geh geh, eindelijk eentje die niet meteen geraden wordt 🙂R. Goorts zei:jan peters zei:Nope...het is geen schwimmwagen 😉Martin Dogger zei:He Jan,
Cheers, MartinD
Jan 😀
Jan,
kubelwagen ?
R.
🤣Herman Luyendijk zei:Jan,
Jouw Kever was toch rood ? en niet Dunkel Gelb ?? 😀
groeten,
Herman
Christie T3 — dit is een uitsnede van een foto waarop te zien is hoe hij op zowel wielen als rupsbanden kan rijden 🙂Martin Dogger zei:Wat is dit voor tank?
Roel van Essen zei:Mark, volgens mij is je LAV-25 een TUA (Tow Under Armour)
Dezelfde toren als de YPR-765 PRAT/V.
FV 432 (maar dat wisten we al) met een Cymbeline mortier-opsporingsradar (of hoe dat in het Nederlands ook precies heet 🙂)Roel van Essen zei:Graag niet alleen het voertuig, maar ook die lattenbodem van Ma Flodder die erop staat...
Det het geen BTR-80 (of BTR-70) is kun je vanuit deze hoek zien omdat er geen deur tussen de 2e en 3e assen zit. Als je dan vermoed dat het een voertuig uit dezelfde familie is, dan kom je al snel bij de BTR-60 uit. Ik kan er alleen zo snel niet uit opmaken of het een P, PA of PB is …Erik van Mierlo zei:Makkie! BTR-80 in Finse dienst!