Jan Peters
Lid van de TWENOT
- Schalen
- Waar ik maar zin in heb
- 1:35
- 1:72
- 1:144
M3 stuart (?)
Jan 😀
Jan 😀
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Same here...Mark Rozendal zei:Ik sta er echt versteld van dat jullie op sommige kleine details zien welk voertuig het is.
😱 een M4A4.........Alex van de Wetering zei:Een Sherman.....mogelijk M4A4/Firefly VC?
ALex
Een SA-6. En aan de heren en het PS nummer te zien uit Finland.En deze?
Quote:
En deze?
Een SA-6. En aan de heren en het PS nummer te zien uit Finland.
Marcel
Dat is toch die tigerII die in België staat? 😉boris bakker zei:HAha en deze? hij is te herkennen voor de echte kenners.
(en nee, het is niet de dege van de bron naam)
![]()
Het was ff zoeken... 😳 🙂boris bakker zei:Helaas Jan nee.. geen tijger
Alex van de Wetering zei:Aan het dikke pantser te zien......een Nederlandse YP-408..... 🙂
is dat russiche gebakje niet een PT76......ik heb dat ding ooit van Eastern Express gehad...
en nu ga ik toch echt bouwen.....
Inderdaad, het is de OT-810 van Duxford (natuurlijk gekozen vanwege dat het eerste antwoord waarschijnlijk "251" zou zijn 😛).Alex van de Wetering zei:Of toch een tjechische OT? OT-810? Hoort een " echte" 251 niet een uitlaatpot rechts in het beeld te hebben?
M2A4. Je kunt de onderkant van de toren zien, met de strip met klinknagels.Martin Dogger zei:Enne, die van mij is nog steeds geraden. Jullie zitten wel in de buurt ...
Jakko Westerbeke zei:M2A4. Je kunt de onderkant van de toren zien, met de strip met klinknagels.
B. Hermsen zei:![]()
En deze?
Ik had een donker bruin vermoeden dat het dak van Bovington was, had echter geen idee wat voor tank we hier zagen.Jakko Westerbeke zei:....en waarschijnlijk die in Bovington…