Wehrtechnische Studiensammlung Koblenz

Bas Slaats

Algemeen bestuurslid
Forumbeheerder
TWENOT-bestuurslid
Lid van de TWENOT
Interesses
Halftracks en alles wat zich rondom Tilburg heeft afgespeeld.
Was weer een keertje in de buurt, na ons regionale schoolreisje van 10 jaar geleden. Inhoudelijk weinig vernieuwing, nog steeds in dat aftandse gebouw langs de Moezel. Wat wel veranderd is, is dat je officieel geen foto's meer mag maken en dat ze genoeg suppoost hebben rondlopen. Maar goed, voor 3 euro kun je ook niet alles verwachten. Afin, dus toch een paar kiekjes van nu.
1000131415.webp
1000131420.webp
1000131417.webp
1000131419.webp
1000131418.webp

Ook zeker leuk, het winkeltje naast het museum, wat zeld ook aardig museum waardig begint te worden. Het (vriendelijke) mannetje achter de toonbank schat ik op minstens 80.)
1000131422.webp
Gr Bas

Fijn dat het toch gelukt een paar fotos' te nemen Bas.
Staat al heel lang op mijn verlanglijstje om daar eens heen te gaan maar het wil er maar niet van komen 🙁

Als er meer belangstellenden zijn zou hier een groepsuitje van gemaakt kunnen worden. 🤔 😊
En als er genoeg meegaan kunnen er suppoosten rondlopen zoveel ze willen maar fotograferen zullen we! 😁

Groepsuitje met overnachting en dan 2 dagen Sinsheim er aan vast plakken...
I'm in!

De Sammlung is lange tijd dicht geweest. Verbaasd me eigenlijk dat die weer open is. Collectiana is geweldig. Ken van beide eigenaren (80+) het levensverhaal.

Ben er twee weken ook weer eens geweest, de bovenste verdieping met infrarood apparatuur en radio's etc is helaas dicht.
Maar genoeg te zien! Inderdaad nieuw dat je geen foto's meer mag maken en er ook geen Oekraieners meer binnen mogen (bang voor bedrijfsspionage met de aanwezige SdKfz 7/1 en Panzerfaust).
Maar zoals je gemerkt hebt blijft het bij een opmerking door de portier en kan je behoorlijk vrij rondlopen en plaatjes maken

Terug
Bovenaan