Roger Hurkmans
Lid van de TWENOT
omdat het in mijn hobbykamer momenteel veel te warm is om te schilderen heb ik het maar overgedragen aan Chat GPT !😊
Ben op zich niet zo’n fan van AI afbeeldingen maar op zich is het wel leuk om er wat mee te spelen zodat je iets meer een beeld krijgt hoe het er uit zou kunnen zien in een bepaalde sfeer,ondergrond of als het werk waar je mee bezig bent geschilderd zou zijn.

Hier de LRGD die ik nog nog steeds in een woestijn Dio moet plaatsen.

Een LVT in de zee,even kijken hoe er dit uitziet

Het HE111 Dio
de Famo geplaatst in een Dio met ijzige weg!
Hier ben ik momenteel echt mee bezig ,moet de ondergrond nog afwerken.

En hier de Famo als Tamiya box-art
En als laatste de WW1 schot die al inmiddels al jaren op een schilderbeurt wacht!

De rechter arm klopt niet,deze is bij het origineel beter!
Nu maar hopen dat de temperatuur snel wat gaat zakken zodat ik echt weer aan de slag kan!😉
Ben op zich niet zo’n fan van AI afbeeldingen maar op zich is het wel leuk om er wat mee te spelen zodat je iets meer een beeld krijgt hoe het er uit zou kunnen zien in een bepaalde sfeer,ondergrond of als het werk waar je mee bezig bent geschilderd zou zijn.

Hier de LRGD die ik nog nog steeds in een woestijn Dio moet plaatsen.

Een LVT in de zee,even kijken hoe er dit uitziet

Het HE111 Dio
de Famo geplaatst in een Dio met ijzige weg!Hier ben ik momenteel echt mee bezig ,moet de ondergrond nog afwerken.

En hier de Famo als Tamiya box-art
En als laatste de WW1 schot die al inmiddels al jaren op een schilderbeurt wacht!

De rechter arm klopt niet,deze is bij het origineel beter!
Nu maar hopen dat de temperatuur snel wat gaat zakken zodat ik echt weer aan de slag kan!😉
Laatst bewerkt: