warrior apc

het is een tijdje geleden dat ik bezig ben geweest met modelbouw maar goed het word weer eens tijd.
ik heb gekozen voor een britse warrior van academy. ben benieuwd want het word de eerste keer dat ik dit merk bouw.
de camouflage hou ik erg simpel. Nato green met Nato black .

het word de volgende
AC6.jpg

mcv_81_warrior.jpg

mcv_80_warrior_2.jpg

mcv_80_warrior.jpg

update

k de tentamens en de het school jaar zitten er weer op , we hebben net nog een aantal rapport vergaderingen dus kon ik eindelijk beginnen aan de bouw, dus hier enkele vroege voortgangs foto's.

PICT1394.jpg

PICT1391.jpg

PICT1392.jpg

PICT1393.jpg

en nog een stukje afleiding dat ik altijd al wilde bouwen heb nog geen idee qua camouflage en verf dus alle tips en referenties zijn welkom

PICT1395.jpg

Hallo Marc,

Ik kan van je werk nog weinig zeggen natuurlijk. Is het een goed model tot nu toe? Ik heb er wel eens aan gedacht om dit voertuig te bouwen (T-72 ook trouwens)

groetjes, en succes met de verdere bouw! 😀

Warrior apc en T 72 b build

het is alweer een tijdje geleden maar goed tijd voor een update.

Beide voortuigen zitten in de grondverf (heb voor het eerst die van tamiya gebruikr en dat ging wel lekker moet ik bekennen).
het word nu tijd echter om na te gaan denken over de verf.
Voor de warrior had ik een standaar camouflage in gedachten van groen met zwart maar voor de t 72b zit ik meer te twijfelen tussen helemaal russian green of juist een camouflage patroon van beige, zwart en olive drab.

maar eerst de foto's let wel de koepel heb ik gewoon los op de modellen geplaatst om een goede kijk op het model te hebben

de warrior van academy.
PICT1475.jpg

PICT1482.jpg

PICT1483.jpg

PICT1486.jpg

de T 72 b met era van revell
PICT1461.jpg

PICT1463.jpg
[/img]

Terug
Bovenaan