vrachtwagentje

Jeroen Duifhuizen

Lid van de TWENOT
joo allemaal,
om weer ns wat te oefenen met verwering ed heb ik dit ouwe revell gebakje weer ns uit de kast getrokken. ik weet t, bouwtechnisch niet fantastisch gedaan maar hij stamt ook nog uit mn vroege bouwperiode 😳 (pre twenot dus 🙄 )
ik zit nu alleen een beetje vast. ik ga dr nog een wash overheen doen om de chips wat meer in te blenden in de basiskleur maar dan?? de cabine is van hout kan ik hier verder nog wat mee doen? iemand n idee of tips?
de kieren werk ik nog wel weg dat is geen probleem 😳

cabine8xt.jpg

zijaanzicht5by.jpg

neus6zh.jpg

nou kom maar op met tips en kritiek!

grtz jeroen

Hi Jeroen, ik vind dit echt tof

MAAR dat wit aan je chippings vind ik te wit, mocht je deze geler gemaakt hebben zou het beter gestaan hebben

spuiten-washen en dan terug chippen met je basiskleur is een betere optie

en misschien is dat geel van het voertuig een beetje te geel ??

ik kijk uit naar het vervolg !!

succes
Dominique

dominique,
thnx voor de complimenten 😉 misschien dat ik met de wash de gele kleur nog wat donkerder krijg. de overall kleur is misschien iets te geel maar door wat dusting hoop ik dat nog wat af te zwakken.
verder nog tips betreffende t houtwerk??

grtz jeroen

je je sinkmarks beter opvullen in het vervolg 🙂 😉
of komt er vanalles in de laadbak ??

je kan je houtwerk nog hier en daar chippen met een houtkleur naar keuze en diepere krassen in het hout met een lichtere kleur ...vooral aan de bovenste rij planken...

succes
Dominique

hahaha die laadbak ga ik mooi volstorten met zooi. die sinkmarks bedacht ik me ook na t airbrushen 😳 😳 zal ns kijken of ik nog wat met die krassen ed kan doen....
grtz jeroen

Hey Jeroen

Ziet er al mooi uit man!
Wat is die dikkere gele vlek op het rechtse spatbord vooraan? (foto 3)
Welk merk van truck is idt? Ik dacht eerst dat het iets Russisch was maar het bleek toch Duits te zijn.

succes met het verder verloop.

Hendrik

hendrik,
tis een heel oud revell gebakje. matige pasvorm nogal wat opvul werk en ook genoeg sinkmarks in de laadbak om te verwijderen (wat ik dus niet gedaan heb 😳 😳 )
en die gele vlek..... klein probleempje met de airbrush 😳 daarom is t ook een oefenobjectje he. puur wat oefenen met de technieken ed. heb nog n ongebouwde versie liggen.
je ziet deze bakkies regelmatig nog voor 4 a 5 euro over t forum vliegen dus hou je ogen maar ns open!

grtz jeroen

Terug
Bovenaan