Vorwarts! Ardennen 17 december 1944

Hij wordt weer mooi Roger,

Lekker snel ook. Daar kan ik nog wat van leren. 😳

Succes verder

Groetjes

Marcel 😀

Hi Roger,

Ja dat vermoeden had ik al toen ik hun site bezocht dus. Zijn echt mooie mallen, alleen inderdaad zoals Timo zich afvroeg waar kun je ze krijgen.

Mvg,

Vincent

Het merk mxpression ken ik wel, eens een review van gelezen, maar wie t levert?

Hoi,
Je zou Modellbau Koenig kunnen proberen. Deze heeft ze wel in de shop, maar niet op voorraad. Wellicht kunnen ze deze wel bestellen.
Mijn ervaring is dat ze vaak heel snel zijn met antwoorden.

Hoi Roger,

Erg goed gelukt dat camo patroon!
'k Zie dat je ook de randen van de luiken 'rendert 😕: met olieverf'? (of hoe noemt men dat tegenwoordig) Nice touch dan....

Over de mask; Heb me er niet zo mee bezig gehouden maar is dit niks dan
http://www.modellbau-koenig.de/Militaermodellbau_135/Zuruestteile/Maskierfolien/Airbrush_CAMO-MASK_Hetzer_2__i511_30051_0.htm of deze http://www.modellbau-koenig.de/Militaermodellbau_135/Zuruestteile/Maskierfolien/Airbrush_CAMO-MASK_Hetzer_1__i511_30050_0.htm
En als het toch MXpression moet zijn https://www.dersockelshop.de/search/index/sSearch/hetzer+mask/sPerPage/24/sFilter_supplier/257
Zoals gezegd; ben er niet van op de hoogte welke waarvoor en hoe of wat... Just a thought...

Gr Erik

bedankt voor jullie reacties!..Marcel,al aan de brug begonnen? 🙂
inderdaad Erik daar heb ik de masktape gekocht,der sockelshop! 😉

het 'blenden' van de randen doe ik met van dijkbruine olieverf!

Groet,

Roger

Linkje van koning ziet er ook goed uit en die heeft de late terugloop wielen van skp, loopwielen is kwestie van de helft van de bouten eraf en klaar, tenzij je bij de dml kit nog aan de binnenkant een velgrand en bouten maakt maar die zie je eigenlijk niet. Binnenkort maar eens een acedemy proberen, en de hetzer van Eduard ben ik ook erg benieuwd naar maar vind en maar eens,ik wil dr namelijk ook nog een met interieur e.d. gaan bouwen, maar de set van verslinden is niet veel soeps...

Ik heb intussen de beide setjes van j works models besteld voor de bmm en de Skoda camouflage variant dus ik ben benieuwd!

Hierbij alvast een foto van de hetzer vanaf de werktafel genomen.
De takken heb ik van een soort mos gemaakt en in diverse groentinten geschilderd.

volgende stap is het schilderen van de figuren!

groet,

Roger

Heel mooi Roger!
Takken zien er goed uit. Voor mijn Hetzertje heb ik ook dergelijk spul gebruikt, alleen dan is de helft ermee bedekt!

Succes met het vervolg en ben je al met de figuren gestart?

Groet,

Rob.

Wouter thanks! En welkom op dit forum! 😉
Rob,jou hetzer is inderdaad bijna helemaal bedekt met takken,je mag dus gerust een foutje maken met de camo! 😉

Heb bijna eerste figuur klaar,zodra ik een foto heb zal ik hem posten!

Groet,

Roger

Hoi Roger,

dacht gisteren nog; Wordt weer tijd voor een updatetje misschien en zie daar: Een ERG mooie en nette Hetzer :!: :!:

Ben je al verder met het dio; huisje bijv al in de verf 😕:

Gr Erik

PS Dit mos (of iets anders, ben geen Botaniker...) heb ik ook in de 'aanbieding' in 'overvloed' voor als je meer wilt hebben. Gratis mee te nemen naar SMC (ook voor anderen natuurlijk) bijv zie o.a. hier http://www.twenot-forums.nl/viewtopic.php?f=2&t=32319&p=292264&hilit=mos#p292264

Dat maakt het plaatje wel af. Zocht nog wat geschikt spul voor mn volgende dio als de Panther af is en dit ziet er goed uit!

Ben benieuwd maar de figuren!

Hi Roger,

Dat ziet er mooi uit zeg! Ben benieuwd naar het complete plaatje. Dat mos is interessant spul inderdaad. Ik wil nog een keer een naaldboompje maken, daar heeft dat spul goede kaarten voor.

Mvg,

Vincent

Heren,

Voor diegenen die hun tank willen camoufleren of een dennenoompje willen maken kunnen zich melden bij Erik Gideonse! 😉

Erik,Ben momenteel met de figuren bezig volgende stap wordt het huis!

Hierbij alvast de hetzer met crew:

Groet,
Roger

Hey Roger, je hebt het zelfde probleem als ik en zoveel anderen: Photobucket heeft iets veranderd aan de algemene voorwaarden en linken naar foto's is niet meer mogelijk met een gratis account. Ze stelden me voor om jaarlijks 400 USD te betalen voor een abo. Ga ik niet doen dus.
Helaas betekent dit dat jouw foto's voor ons niet meer zichtbaar zijn (ook niet degenen die je net hebt gepost, ook niet als je de link opent) 🙁
Tijd voor een andere image host site denk ik...

Cheers

Wouter Vrints zei:
Hey Roger, je hebt het zelfde probleem als ik en zoveel anderen: Photobucket heeft iets veranderd aan de algemene voorwaarden en linken naar foto's is niet meer mogelijk met een gratis account. Ze stelden me voor om jaarlijks 400 USD te betalen voor een abo. Ga ik niet doen dus.
Helaas betekent dit dat jouw foto's voor ons niet meer zichtbaar zijn (ook niet degenen die je net hebt gepost, ook niet als je de link opent) 🙁
Tijd voor een andere image host site denk ik...

Cheers

Imageshack.... Gebruik ik al jaren zonder problemen (hoewel ik er anderen wel eens over heb horen mopperen). Kosten zijn $36,00 per jaar, iets wat ik weinig vind voor de service die ze bieden en de hoeveelheid foto's die ik er inmiddels heb opgeslagen (zo'n 800....).

@ Roger: ik geniet in stilte, mag wel hé 😉 ...?

Groeten, Richard.

ps: die $36,00 is wel het basispakket met de mogelijkheid tot uploaden etc. Er is een luxere uitvoering, maar die hebben wij (naar mijn menig) niet nodig. Die kost niet veel meer.

Thanks heren,zou fijn zijn als we de foto's niet hoeven te uploaden net als bij Facebook,dit zou een hopp ergernis besparen!

Figuren zijn trouwens aardig gelukt ! 🙂

Groet,

Roger

Roger,

Volkomen mee eens dit is ook de reden dat ik ben uitgeweken naar een Duits forum waar ik mijn bouw review direct kan plaatsen zonder hinderlijke tussen stops.
En dan via een berichtje op het TWENOT forum mijn volgers inlicht.

Groet

Bert

Terug
Bovenaan