Bert Takken
Lid van de TWENOT
Heren
Hoe is het bij jullie gesteld met de inpakaccuratesse?
Bij mij echt waardeloos en baal hier toch stevig van.
Kunnen jullie even nakijken in jullie kit
of er 4 schokbrekers van 17 mm
2 schokbrekers van 15.5 mm
2 schokbrekers van 14.5 en
2 schokbrekers van 22 mm in het pakket zit
bij mij zaten er 4 * 22 mm schokbrekers en
2 * 14.5 mm schokbrekers
2 * 17 mm schokbrekers
Ergo ik mis 2 schokbrekers van 17 mm (en nee, deze zijn deze keer niet weggesprongen) en ipv 2 van 15.5 mm 2 van 22 mm gekregen
Tja ik kom er nu pas mee omdat ik nu pas met het onderstel bezig ben, ik had wel de onderdeeltjes van 1 kant naast elkaar gelegd en toen klopte het, althans ik zou dan twee dempers van 14 .5 hebben gebruikt, had nog niet verder gekeken.
Verder heb ik het idee dat de master iets anderswas dan het productiemodel, van de aandrijfassen klopt in ieder geval de lengte van de trado as en de as van trado naar reductiebakwormkast niet (zijn minimaal 3 mm te lang
BertUS (de nu een klein beetje verdrietig is)
Hoe is het bij jullie gesteld met de inpakaccuratesse?
Bij mij echt waardeloos en baal hier toch stevig van.
Kunnen jullie even nakijken in jullie kit
of er 4 schokbrekers van 17 mm
2 schokbrekers van 15.5 mm
2 schokbrekers van 14.5 en
2 schokbrekers van 22 mm in het pakket zit
bij mij zaten er 4 * 22 mm schokbrekers en
2 * 14.5 mm schokbrekers
2 * 17 mm schokbrekers
Ergo ik mis 2 schokbrekers van 17 mm (en nee, deze zijn deze keer niet weggesprongen) en ipv 2 van 15.5 mm 2 van 22 mm gekregen
Tja ik kom er nu pas mee omdat ik nu pas met het onderstel bezig ben, ik had wel de onderdeeltjes van 1 kant naast elkaar gelegd en toen klopte het, althans ik zou dan twee dempers van 14 .5 hebben gebruikt, had nog niet verder gekeken.
Verder heb ik het idee dat de master iets anderswas dan het productiemodel, van de aandrijfassen klopt in ieder geval de lengte van de trado as en de as van trado naar reductiebakwormkast niet (zijn minimaal 3 mm te lang
BertUS (de nu een klein beetje verdrietig is)