Verse sneeuw uitgeprobeerd op 2 projectjes

A

Anonymous

Hoi Hoi

Begin deze week dan de bi-nogwat-soda gekregen van mijn zus en gisteravond uitgeprobeerd.

Eerst maar eens getest op een 1/72 Panzer 3 (commandotank).

pzr3ontplof03.jpg

pzr3ontplof04.jpg

En toen een nieuw sneewbedje voor mijn sleetjes, met "jawel" ruimte voor een figuur.

skipak17.jpg

skipak18.jpg

Ik vind dit echt wel superspul, werkt lekker snel. Enige waar ik op moest letten is dat ik het niet moest mengen met iets zuurs want dan zou het gaan rijzen en 1 banketbakker in de familie is al genoeg 8) Ik heb verdunde houtlijm gebruikt om het te bevestigen. Op de sleetjes heb ik wat restjes van de eerdere soda gelaten, dat lijkt nu mooi op smeltende meer doorzichtige sneeuw.

groets

Jochem

Dominique Vanderschaeghe zei:
NATRIUMBICARBONAAT

spring es binnen bij de apotheek zou ik zeggen

blijft ook voor mij het beste product (en goedkoop)
Ik ben vanmorgen bij de apotheek geweest.... maar geen Natriumbicarbonaat te krijgen 🙁 schijnbaar wordt het tegenwoordig niet meer als 'maagzout' gebruikt. Als ik het niet ergens anders kan vinden willen ze wel een kilo (tenminste een kilo afname) voor me maken 😛
Ik ga eerst eens rondshoppen...
Jan 🙂

Roy Schurgers zei:
Het is te verkrijgen bij ETOS voor €2,50.
Zuiveringszout 100% nartiumbicarbonaat van Gimborm.

Foto-BOJK446D.jpg

Hey bedankt Roy,

Hier hebben we allemaal wel wat aan 😀. Ik ga ook ff kijken denk ik 🙂

Greetz,

Jurrie

John Baart zei:
ik heb het vanmiddag besteld bij onze apotheek in heemskerk en ik krijg het maandag..het kost 4.25 euro per kilo hier..

weet je dat zeker dat het nartiumbicarbonaat gaat?
lijkt me erg goedkoop,maar kun je de omschrijving zeggen als je het spul binnen hebt.?
alvast dank.
gr.marc

Hoi allemaal

Ik zie het flink gaan sneeuwen overal, ben benieuwd naar de mate van winterweer in Bunnik 😀

Ik heb dit spul via een banketbakkerij, ik heb begrepen dat het niet heel goedkoop is en dat er voor de diverse toepassingen kleine verschillen zijn ook al heeft het allemaal dezelfde naam.

Marc, ja ik heb eerst de boel natgekwast met verdunde houtlijm.

D'nique, ik heb een aversie jegens figuren... al zou er hier eentje niet bij misstaan natuurlijk

Danks verder voor de compli's

Jochem

Terug
Bovenaan