Richard Bosker
Lid van de TWENOT
- Interesses
- WW2, Modern army
- Schalen
- 1:35
- 1:72
- Nu bezig met
- Italeri Kangeroo (groepsbouw) , 1/72 Revell Boxer, Meng M3A2 bought@twenotijzendoornevent,
Hoog tijd dat ik ook weer 's wat post. ff geleden, wel bezig geweest met 'de hobby' maar mezelf niet de tijd gegunt om tussendoor een beetje te posten. Welnu, klein projectje, maar wel een tijdrovende omdat ik 'eromheen' een hoop heb lopen expirimenteren om te leren. Aardig gelukt, maar 1 van de geleerde lessen is wel dat je eigenlijk nooit uitgeleerd raakt en er altijd wel weer wat nieuws te ontdekken valt. Welnu, op de bouwavond van 'bouwgroep het gooi' (ondertussen al voorbij z'n 1-jarig bestaan) kwam ik op een schone manier aan onderstaand kitje. Nu wilde ik me mede door eerdere projecten graag verbeteren in het fabriceren van figuren. Kwam niet verder dan stripfiguur af zeg maar. Hier de foto's van het kitje...

Wat ik vaak doe met een kitje is ff googelen en in youtube kijken of ik 'm tegen kom. Zo ook nu...
What can I say 😉 Ik kon er niet zo goed meer omheen. Dit dioo-tje sprak me enorm asn en dus dacht ik, let's go for it...

Wat ik vaak doe met een kitje is ff googelen en in youtube kijken of ik 'm tegen kom. Zo ook nu...
What can I say 😉 Ik kon er niet zo goed meer omheen. Dit dioo-tje sprak me enorm asn en dus dacht ik, let's go for it...
Laatst bewerkt door een moderator: