- Interesses
- Militair, Auto's, Motoren, Diorama's, af en toe een vliegtuig of schip.
3D printen.
- Schalen
- Waar ik maar zin in heb
- 1:6
- 1:16
- 1:35
- 1:72
- Nu bezig met
- teveel om op te schrijven
Heren en dames van het Twenot forum ik vraag uw hulp.
Lang geleden heb ik van Jan Frankema wat scratch spul over genomen welke volgens zijn zeggen aan onze onvolprezen Ome Jan van Veen hebben toebehoort.
Ik heb deze delen ooit in mijn kast gelegd samen met een erg oude Italeri Dodge WC-54 kit omdat deze als donor zou moeten dienen.
Maar nu het punt, ik heb Google doorgespit maar kan eigenlijk nergens een Ambulance met deze neus en deze bak vinden, nu is het natuurlijk mogelijk dat het helemaal geen ambu moet worden maar iets heel anders en dan komt mijn vraag aan u allen:
Wat zou Jan van Veen van plan zijn geweest om dit voor te gebruiken??
wie het weet mag het zeggen, voor nu heet dit model de "Janbulance"
🙂

Lang geleden heb ik van Jan Frankema wat scratch spul over genomen welke volgens zijn zeggen aan onze onvolprezen Ome Jan van Veen hebben toebehoort.
Ik heb deze delen ooit in mijn kast gelegd samen met een erg oude Italeri Dodge WC-54 kit omdat deze als donor zou moeten dienen.
Maar nu het punt, ik heb Google doorgespit maar kan eigenlijk nergens een Ambulance met deze neus en deze bak vinden, nu is het natuurlijk mogelijk dat het helemaal geen ambu moet worden maar iets heel anders en dan komt mijn vraag aan u allen:
Wat zou Jan van Veen van plan zijn geweest om dit voor te gebruiken??
wie het weet mag het zeggen, voor nu heet dit model de "Janbulance"
🙂

Laatst bewerkt door een moderator: