Update. 04.05.09 Nieuw Diorama

Mede bouwers,

Inmiddels al weer een jaar geleden dat we dit diorama in gedachten hadden.... de links bestaat inmiddels niet meer...

Maar hier de nieuwe plaatsjes....

Daan is druk geweest met de balken en het dry-brushen... en ik heb keurig behangen!

Hebben jullie nog wat tips voor goede klimop? We hebben hier en daar nog wat lelijke stukken van het mini-art kitje te verbergen...

Groet,

Danielle en Ronald

IMG_2260.jpg

IMG_2263.jpg

IMG_2267.jpg

IMG_2266.jpg
[/img]

Re: Nieuw Diorama

ronaldverkuijl zei:
Vorig weekend met mijn vriendin naar de Nationals geweest. En het is misschien ongelofelijk, maar ze is daadwerkelijk fanatiek aan de slag gegaan met een huis van Mini-Art....wat een enorme kieren na het snuiden, maar met een beetje houtlijm...beetje veel....kan er wel wat aan bewerkt worden. Uit de restjes doos kwam nog een stukje straat, een oud diorama plankje is het decor.... we houden jullie graag op de hoogte van de ontwikkeling... ondertussen probeer ik de dragon wagon af te maken...
http://modelbouwershut.spaces.live.com/photos/cns!
zo kom je op je hoofdpagina uit.
blijft alles behalve gemakkelijk die miniart huisjes he!
grtz jeroen 😉

Re: Even wat nieuwe plaatjes...

ronaldverkuijl zei:
Hebben jullie nog wat tips voor goede klimop? We hebben hier en daar nog wat lelijke stukken van het mini-art kitje te verbergen...

Mooi huis! Wat is de oorzaak van de schade? Inslagen? Grey Funnel Line maakt mooie klimop, maar je zou ook wat beschadigingen aan de buitsenzijde kunnen aanbrengen.

Als de bewoners in paniek gevlucht zijn, zou je het bed in wanorde achter kunnen laten, en de kastdeuren open? Wat is die paal aan de achterzijde?

Eric

Terug
Bovenaan