"Unternehmen Südwind"

Wederom weer een heel mooi stukje werk Roger 😀

Kan ik ook nog veel van leren. Volgens mij past deze ook heel erg mooi bij een aantal van je andere diorama's. De figuren vind ik wederom erg mooi vorm gegeven en geschilderd. Ook de RSO is mooi om te bekijken net zoals de diorama zelf. Is er dan niets te zeuren zal je wel denken.

Net zoals bij de WOI diorama die je gemaakt hebt vind in de mannen bij het kanon veel te schoon. Het geheel ploegt door natte modder en dat geeft veel viezigheid. Als je als voorbeeld die gast neemt die net uit de plas stapt. Volgens mij zou hij druipende modder aan zijn schoen en onderzijde broek moeten hebben. De kerels die met hun handen aan de wielen zouden naar mijn idee met hun handen en armen in de blubber moeten zitten. Zeker omdat alles nat is op de grond geeft dit veel natte plekken.

Maar ja dat is mijn gedachte en waarschijnlijk denk jij en andere er heel anders over. Hoe dan ook het blijft weer een meesterwerk.

Succes met het volgende werkje.

Groet van een Marcel die nog steeds zit te stoeien met blaadjes en takken.

Hopelijk tot snel 🤣

Bedankt voor jullie reacties!

Marcel,

Ik heb na het maken van deze foto's de uniformen nog wat meer voorzien van modder,al zal het in jou ogen nog te weinig zijn! 🙄
Ben benieuwd hoe je 251 er straks uit gaat zijn met alle takken aangebracht!

Rinke,

wellicht dat ik nog wel eens een geallieerd voertuig ga maken,heb dit in een ver verleden ook wel eens gedaan!.Wat figuren betreft ben ik nu met fransen bezig dat zijn toch ook geallieerden?! 😉

Groet,

Roger

Ps,foto's zijn momenteel niet zichtbaar omdat photobucket weer eens weigert !

roger hurkmans zei:
Ik heb na het maken van deze foto's de uniformen nog wat meer voorzien van modder,al zal het in jou ogen nog te weinig zijn!

Niets van aantrekken Roger. Ik ben gewoon een zeurpiet die erg gevoelig is voor viezigheid 😉

Succes met je volgende werkje.

Groetjes

Marcel 😀

Dag Roger 😀 ,
Ben weer terug van vakantie en dan deze mooie foto's. Genieten! 🤣 .
Weer van ongekend hoog niveau in jouw kenmerkende stijl.
Je figuren in deze schaal zijn mooi gedaan hoor, deze camo heb je ook goed in de vingers.
Alles klopt weer al vind ik zelfs dat de totale setting nog wat aan de grote kant is maar zeker niet storend.

Groeten van je buurman!

Terug
Bovenaan