uitproberen foto plaatsen

Peter van Dijk

Lid van de TWENOT
Interesses
WW2 in Europa
WW1 Gevleugeld Oorlogstuig
What If, SciFi, Fantasy
Schalen
  1. Waar ik maar zin in heb
Nu bezig met
'70 Dodge Challenger
nu toch eindelijk een webalbummetje aangelegd en dan ook maar 'ns
zien of ik ermee om kan gaan.
Hier dan een plaatje (als 't goed is 😕 ) van een dio dat ik vorig jaar afgebouwd heb.
Titel : Scheisse ! da sind sie !!
http://picasaweb.google.co.jp/lh/photo/-vG2hTfCgVKAt9OMVCLwtQ?feat=directlink

Welnu, beter dan zo'n link kan zeker niet met Picasa ??

Iemand een suggestie wat een toffe albumsite is ?
Of maakt 't niet veel uit qua bedieningen en voorzieningen ?

Peter

DSC01539.JPG

Peter, je kunt 'm zichtbaar maken door met je rechter muis knop 'eigenschappen' te selecteren en dan de URL te kopiëren.
Makkelijker is een account bij Photobucket ( www.photobucket.com ) aan te maken, kost niks, maar werkt een stuk gemakkelijkerderder 😉
Laat die foto's maar komen!
Jan 🙂

Hé Peter, deze heb ik vorig jaar gezien op Overloon. Je wou hem toen niet inzetten voor de wedstrijd omdat je vroeg naar huis moest, tegen de tijd dat iederéén wegging en alles afgebroken zaten jullie nog steeds in het gezellige musuem-restaurant 😉 😉

Leuk humor in combi met facts en fictie.

JW

Hallo dan 😀
bedankt mannuh 😀

@ Jan : bedankt veur de tip, ik gaat daar maar 'ns een emmertje met foto's vullen.
@ Eric : ja, dat was ikke 8) had die foto's nog niet eens gezien, ze gaan in het digitale archief. Thanx :!:
@ Frank : complimentje doet een mens altijd goed, bedankt 😀
@ Arjen : ga ik doen, eerst effe foto-emmeren enzo. Wordt vervolgd....

Peter

Bedankt JW 😀

O, enne, nog effe dit : niet zo lang ná Overloon heeft mijn kat....voeljem al....ervoor gezorgd dat dit dio ter aarde stortte 😱

Ik ben (nog steeds) gek op katten dus ik heb me beperkt tot slechts één vliegles voor het monster 😈

De schade valt relatief mee, maar ben nog niet aan herstel ervan toegekomen..... gebroken loopje (heb nieuwe van Aber),
bovendek van Puma is in z'n geheel losgesprongen (voordeel van die superdunne MEK), boom met de Scheissende Gefreiter er nog aan is afgebroken
en de vinger van de wijzende sniper is afgebroken.
Valt dus wel mee, zei de gek.........mmmmmmmm.......poespoespoes....... 😉

Peter

Laatst bewerkt:
peter van dijk zei:
Bedankt JW 😀

O, enne, nog effe dit : niet zo lang ná Overloon heeft mijn kat....voeljem al....ervoor gezorgd dat dit dio ter aarde stortte 😈

Ik ben (nog steeds) gek op katten dus ik heb me beperkt tot slechts één vliegles voor het monster 😈

Peter

En je kat is niet gepromoveerd tot vloerkleed/bontmuts?

okeej ik zal 't maar toegeven..... we hebben die avond héérlijk gegeten 😈
Het deed me zelfs een beetje denken aan een bepaald chinees gerecht.. 🤣

Peter

Laatst bewerkt:
EricReits zei:
Een fantastisch spektakel, met detaillering als het figuurtje in de 234/2 en de ontsnappende vieze man...!

Eric

Ja Peter,

met name dat Mannetje met dat historisch dubieuze snorretje moet je nog effe toevoegen voor de kijkers thuis... Er is gewoon teveel detail wat nu opgaat in het grote geheel...

Ook hoe het betonnen sokkeltje eruit ziet is iets om te delen met de geachte leden van de 2NOTgemeente...

Tevens is het wellicht een idee om de gevolgen van het houden van huisdieren op hobbykamers als een soort waarschuwing te voegen...en NEE... dan heb ik het dus niet over dat spinnetje op je andere dio. Ik memoreer nog even het gevalletje van de Lanz Buldog...was niet all-risk verzekerd hè...datzo!!!!!!!! Ik wil niet 'kattig' doen hoor maar als je nou vlie-PIEP-uigen bouwde ofzo was het niet zo erg allemaal... maar dit is GO-PIEP-$#@ zonde man!!!!!!!!!!!!!!!

zie uit naar de rest van je foto's, ouwe poezeknuffelaar!!! 😉

Martin Hiskemuller schreef:
met name dat Mannetje met die historisch dubieuze snorretje moet je nog effe toevoegen voor de kijkers thuis... Er is gewoon teveel detail wat nu opgaat in het grote geheel...

Ook hoe het betonnen sokkeltje eruit ziet is iets om te delen met de geachte leden van de 2NOTgemeente...

Jazéker, er valt nog het één en ander te verklaren..... Dat zal ik doen bij het fotoverslagje wat nog volgt.
Eerst effe foto-emmeren en dergelijke, en dan zal ik deze goegemeente uit de doeken doen wat mijn ideën achter dit project waren.
Huisdieren en modellen..........ik wil er geen moord..euh..wóórd 😉 meer over horen.
Ik zal evengoed ook de schade laten zien (geen beter vermaak als leedvermaak zegt men....graag gedaan alvast 🤣

Peter (de kattenvreter)

Laatst bewerkt:
schreef?? mijn kat ging over de schreef.....

en 283 was het geluidsniveau (in Decibels gemeten) van mijn gevloek, toen die kast met dio en al omlazerde 😱

Ik schrijf : Foto-emmer albummetjes al aardig op weg, dus binnenkort zal ik hier een "ooit heb ik eens gebouwd-bouwverslagje" doen.

Enne...chinees eten is bést te vertrouwen hoor....... 't zijn die chopsticks waar je je zo gruwelijk in kunt verslikken 🤣

Peter

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan