Jun
13

🎉 TWENOT 50! TWENOT 50 jaar!

Helaas heb ik het jubileumfeest moeten missen vanwege werk, er was met geen enkele mogelijkheid om vrij te nemen.
Maar ik ben benieuwd naar de inhoud van de Goodiebag! Niet om te hebben, maar alleen om te weten.
Volgens mij heb ik nog ergens een 1/72 resin bouwdoos liggen, wat ooit werd uitgedeeld bij een grote Twenot meeting.
Was dat het 25 jarige jubileum?

Groetjes,
Rob

Ik ben weer thuis, gedoucht en gegeten. De BBQ heb ik maar laten schieten. Doodmoe zijn en met een volle buik slaperig 180 km snelweg tuffen is geen goed idee dan.
Met opbouwen gisteren mee gerekend waren het anderhalve, intensieve dagen met veel korte gesprekjes, veel handel en interessante clubstands.
Het hobbybudget is ruim overschreden, met een aantal mooie aanwinsten als resultaat.
Een fijn, goed georganiseerd, evenement op een perfect geschikte lokatie.
Bestuur, vrijwilligers en deelnemers bedankt!!
Rob,
Jammer maar begrijpelijk dat je niet bleef voor de BBQ, je inzet op de dag was voortreffelijk, nogmaals dank.

Was een geweldige dag, was al weer eventjes terug dat ik op een Twenot meeting was geweest om allerhande redenen. Veel mensen gezien, gesproken, veelal te kort of het bleef even bij een snelle groet of hand. Realiseer me ook nu dat ik veel van de handel niet eens gezien heb, de dag ging door alle gezelligheid weer te snel voorbij. Tijdens de gesprekken in Overloon en later ook huiswaarts realiseer je je ook dat menig Twenot lid, sinds ons 40-jarig jubileum, ons ook is ontvallen. Geeft ook wel aan hoe hecht de Twenot altijd is gebleven en we ook hen niet zijn vergeten. Dank aan de organistatie en het Oorlogsmuseum Overloon voor de altijd hartelijke gastvrijheid.

JWS, ik wilde nagenoeg hetzelfde schrijven, dus het zijn ware woorden 🙂
Leuke dag, die inderdaad voorbij leek te vliegen, waarbij ik ook het gevoel heb niet eens alles gezien te hebben, Mogelijk hier en daar onbedoeld wat handel overgeslagen, sorry daarvoor, maar gezien de stapel buit naast de laptop hoef ik me vast niet te schamen.
Moet denk ik net als het gros van de mensen vervolgens nog wel bedenken of en wanneer ik alles moet gaan bouwen.
Ook de BBQ was prima, hoewel er tot het moment dat die begon toch wat onduidelijkheid bleef over hoe precies, maar toen de bakplaten eenmaal op stoom kwamen, was het goed eten. Dus inderdaad een goede editie om op terug te kijken.
Enige mineurtje voor ons, toen we vanochtend weer even het park in wandelden was dat we lopend niet over de fietsbrug mochten 🙂

je inzet op de dag was voortreffelijk, nogmaals dank.
Dank voor de mooie woorden Erik. Maar ik was zeker niet de enige! Er waren veel mensen die 2, of sommigen zelfs 3 dagen keihard gewerkt hebben.
Maar wat een sfeertje onderling en wat een resultaat!

Een zeer geslaagd jubileumfeest zo te lezen en zien!

Weet iemand of het uitgegeven model van de Fordson ook te koop is?

Lijkt mij een heel leuk model om te bouwen.

Ook ik wil de organisatie nog eens hartelijk bedanken voor de enorme inzet die ze de afgelopen dagen en maanden hebben gehad.

Top dag met leuk geprijste handel (heb me goed in kunnen houden 😁), mooie mensen om mee bij te kletsen, goed eten tijdens de BBQ, en ook de wedstrijd waar ik naast een zilveren plak ook aangenaam verrast werd met de publieksprijs. De waardering van "de gewone man en vrouw" doet me veel 😃!

Hartelijke groet, Richard.
Hi Richard,

Gefeliciteerd met je prijs, was zeker een machtige combi de Famo met trailer en Hummel 😉 Was ook een van mijn favorieten in die categorie.

Mvg,

Vincent

Ook ik wil de organisatie nog eens hartelijk bedanken voor de enorme inzet die ze de afgelopen dagen en maanden hebben gehad.

Top dag met leuk geprijste handel (heb me goed in kunnen houden 😁), mooie mensen om mee bij te kletsen, goed eten tijdens de BBQ, en ook de wedstrijd waar ik naast een zilveren plak ook aangenaam verrast werd met de publieksprijs. De waardering van "de gewone man en vrouw" doet me veel 😃!

Hartelijke groet, Richard.

Wat fijn dat ik eindelijk een "gewone man" ben
🙂 Maar Richard eerlijk is eerlijk, ik had ook op je Famo combinatie gestemd, de prijs is meer dan verdiend 👍👍

Dat model is te koop via Black lion decals.

Nee helaas is hij dat niet, deze kit is speciaal voor het 50 jarig bestaan van de Twenot gemaakt, zie de post van Bas Slaats met deze link om nog kans te maken op een kitje.

En heeft een veeeel minder interessante verpakking.
😉

Terug
Bovenaan