Jun
13

🎉 TWENOT 50! TWENOT 50 jaar!

Jakko Westerbeke

Forumbeheerder
Lid van de TWENOT
Interesses
Pantservoertuigen, vnl. WOII t/m Golfoorlog
Schalen
  1. 1:35
Nu bezig met
Sherman III „Churchill”, Medium Tank T6, A34 Comet
ik zie de German Radar Group niet in de lijst

Die stond niet in de lijst die ik doorkreeg van het bestuur, anders had hij er wel bijgestaan.

Ik zie bouwgroep Zuid-West. Welke bouwgroep is dat? In regio Zuid-West zit Bouwgroep Zuid-Holland Zuid en een groep in Zeeland (in min of meer oprichting)

Die stond wél in de lijst die ik doorkreeg 🙂 Ik vroeg het me ook een beetje af.

Ik denk dat dat onze bouwgroep is, ik had ons twee weken geleden aangemeld. Maar als ZHZ.

Laatst bewerkt:
Jullie staan er apart in, als Zuid-Holland-Zuid.

Oelala…dan moeten de Zeeuwen nog aan de bak/tafel ook! Ik weet dat er in ieder geval 4 komen van het bekende clubje maar of die ook voor ogen hebben om daar achter de tafel te zitten (hoewel zo’n vaste plek als uitvalsbasis best prettig is) weet ik niet en zal ik moeten peilen…

Er is wat verwarring over het begrip BOUWGROEP.
Het bestuur heeft (nog) niet expliciet gezegd dat dat Twenot bouwgroepen zouden moeten zijn.
En dus kan bijvoorbeeld "Bouwgroep Knollendam" zich aanmelden.
Kan dát een verklaring zijn?

Aangezien Knollendam niet in het zuidwesten ligt maar bij Bobbeltjeskont linksaf de rimboe in, moet ik het antwoord schuldig blijven. Alles wat Zuidwest heet als bouwgroep is dat op gebied van tanks, vlieg…., vaar….. race….. Dan zou het IPMS Zuidwest zijn of Modelbouwcollectief Zeeland. Beiden zie ik echter niet direct naar Overloon komen…
Maar ik neem aan dat het bestuur precies kan zien wie wat is die zich heeft aangemeld.IMG_7812.webp

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan