tussendoortje o.o.t.b willy's jeep

op de valreep..nog een"tussendoortje" lekker out of the box,in vertrouwde Tamiya kwaliteit.!
een willy's jeep van de 7th armored division.january 1945 Belgium.
P1040111.jpg

het figurtje wat erbij hoort heeft wat zomerse kleding aan voor de tijd van het jaar,dus heb ik deze maar weg gelaten.
P1040112.jpg

ik vond gewoon dat de Jeep,een icoon van ww2 niet in mijn collectie mocht ontbreken.vandaar.
P1040114.jpg

met de voorruit omhoog.
P1040117.jpg

meer foto's op de link op m,n site .

groetjes en de beste wensen aan alle forum leden en bezoekers

met het raampje plat ziet ie er vet uit, maar een of 2 mannetjs zouden er echt wel bij mogen, een bestuurder en een schutter oid, kleed het hele zaakje mooi aan!

Timo

hallo,medebouwers

ehm eigenlijk was dit kitje een echt"tussen doortje",gebouwd en paintjob in 1 week tijd.
meer bedoeld om in mijn vitrine kast te zetten.
het figuurtje wat erbij zit vond ik niet geschikt,voor een winters Belgie..
voorlopig laat ik het even zo,mischien loop ik wel een keer tegen een mooi setje figuurtjes aan en ga ik verder ermee.
maar ik heb nog vele modellen liggen die ik ook nog graag wil bouwen...

bedankt voor de reacties en groeten thierry koorneef

dragon heeft een mooi setje met bijpassende ardennen figuurtjes, in lange jassen, lekker warm dus, past er prima bij, net alsof ze in de aanval of verdediging zijn. nummer weet ik zo niet, maar dat zou het helemaal afmaken!

Timo

figgies??

deze ?
DSCF0041-1.jpg

DSCF0030.jpg

DSCF0017.jpg

haha die heb ik een jaar of 2 geleden al gemaakt,zat bij de m4a3sherman
"battle of yhe bulge".en deze heb ik appart in een heel klein vignette gemaakt.
deze moest in een klein kistje passen van ikea.
zo dus..
P1040137.jpg

ik wou dat kistje daar maar laten hangen...jammer dat ik de foto's die toen op mijn site stonden ben kwijt geraakt..die waren wat beter.

groetjes thierry

Terug
Bovenaan