A
Anonymous
Hallo iedereen!
Na inspiratievolle beelden van een ander Creta diorama gezien te hebben, besloot ik mijn eigen Creta dio te maken 🙂 De muur heb ik gemaakt van een soort fijn piepschuim, de basis van klei met daarover een mengsel van houtlijm, putty, water, zand en steentjes. De steentjes zijn overigens individueel neer geplakt of in de klei gedrukt.
De foto's:
Hoe het moet worden
Hoe het nu is
What's next? :
- De boom (olijf of citrus boom) proberen te maken..
- De basis in wit of licht grijs spuiten en daarna verven..
- De figuren waarvoor ik het setje van Dragon: Commonwealth Infantry, Italy 1943-44 waar ik er 3-4 van gebruik. (Nog bedankt voor het advies!) En misschien nog een Fallschirmjäger..
- De overige begroeing
- Overige dingen 🙂
Reageer alsjeblieft, met op of aanmerkingen zijn van harte welkom 😛 !
Wijnand
Na inspiratievolle beelden van een ander Creta diorama gezien te hebben, besloot ik mijn eigen Creta dio te maken 🙂 De muur heb ik gemaakt van een soort fijn piepschuim, de basis van klei met daarover een mengsel van houtlijm, putty, water, zand en steentjes. De steentjes zijn overigens individueel neer geplakt of in de klei gedrukt.
De foto's:
Hoe het moet worden
Hoe het nu is
What's next? :
- De boom (olijf of citrus boom) proberen te maken..
- De basis in wit of licht grijs spuiten en daarna verven..
- De figuren waarvoor ik het setje van Dragon: Commonwealth Infantry, Italy 1943-44 waar ik er 3-4 van gebruik. (Nog bedankt voor het advies!) En misschien nog een Fallschirmjäger..
- De overige begroeing
- Overige dingen 🙂
Reageer alsjeblieft, met op of aanmerkingen zijn van harte welkom 😛 !
Wijnand