Trekkers voor 17 pounder voor Rob.

Hallo Rob,

hieronder wat foto's zoals afgesproken.
Ik denk dat dit een Diamond-T is als je kijkt naar de grote van de bemanning en de hoogte van de vrachtwagen.

kjhvcj.webp

Dit is volgens mij wel een GMC.
photo 71 - na7702.webp

CMP Quad FAT
FAT 17pdr Antwerp Belgium 001 copy.webp
TRUCK13.webp

CMP 3ton
Harligen CMP 17pdr.webp

Groeten
Leon

Bijlagen

• FullSizeRender(6).webp
    FullSizeRender(6).webp
    80,6 KB · Weergaven: 6
Bedankt Leon! De inmiddels bestelde GMC komt morgen binnen, en jouw foto laat gelijk een heel interessante camoflage zien op zowel de truck als het kanonschild.

@Bert Lindeboom
Aangezien ik nog een mooi setje WO2 Italiaanse posters/verkeersborden en passende decals heb liggen wordt het idd. Italie.
Simpel ondergrondje, stukje weg met wat struikjes, misschien een muurtje en een 1/35 Pizza Pepperoni.

De achtergrond van nummer 64 kan een aantal kleuren hebben, rood groen bruin of zwart,Hangt af van soort divisie .Het geeft de supportgroup van een brigade aan .Hierin zaten de Vickers mitrailleurs , Zware mortieren en anti-tank .

@Bert Lindeboom
Aangezien ik nog een mooi setje WO2 Italiaanse posters/verkeersborden en passende decals heb liggen wordt het idd. Italie.
Simpel ondergrondje, stukje weg met wat struikjes, misschien een muurtje en een 1/35 Pizza Pepperoni.
Ik heb instructies voor het patroon. Zoek ik nog voor je op.

De 64 komt alleen voor in divisies .Er waren 2 Poolse divisies in Italie .3rd Carpathian inf.div. en 5th Kresowa inf. div .In decals zal rood groen of bruin met 64 lastig te vinden zijn , dit zou kunnen voor de Infanterie brigades van beide divisies,dat heeft de voorkeur,maar zelf maken denk ik .Makkelijkst is 64 op zwart van hq,die heb ik wel en van 3rd Carpathian ook een embleem ,nr 2 op de foto20260805_112043.webp

Terug
Bovenaan