Tijd van forum

Hilbert Zuijdendorp

Lid van de TWENOT
Kan iemand mij uitleggen hoe de tijd werkt op dit forum? Ik zit mij namelijk vaker te verbazen dat de tijd een eigen leven lijdt..

Huidige tijd 21:32
Zogenaamde geposte tijd 21:24
Gelikete tijd 55 minuten geleden.

Dus geposte tijd klopt niet. Hoe zit dat?

IMG_4449.webp
IMG_4450.webp
 
Wat ik voor dat bericht zie is:

IMG_4672.webpIMG_4673.webp

Geplaatst om 20:24 uur, geliked om 20:37 uur. De tijd waarop het bericht geplaatst is, is bij mij een uur eerder dan bij jou.

Hoe staat de instelling voor de tijdzone in je forumvoorkeuren? Bij mij staat die op (UTC+01:00) Midden-Europese Tijd.
 
Oplossing
Ik heb het zeker niet aangepast. Het enige dat ik kan bedenken is dat het ergens verkeerd gegaan is met de zomertijd? Daar houdt het forum vanzelf rekening mee, maar ik heb het al meer meegemaakt dat mensen die dat niet doorhadden, het in hun voorkeuren zelf op +02:00 gezet hadden en dan later ontdekten dat tijden niet meer klopten.
 
Terug
Bovenaan