Tiger 1op10

Hallo mede tank liefhebbers

Ik heb een start gemaakt met een tiger 1op10 van de eerste productie
1942.
De onderbak gaat zich vormen vam staal 2 mm dik, ik heb al 100 tracks gegoten ( nu al ruim 8 kilogram) en ben nu aan de 18 loopwielen bezig van aluminium 75 mm rond.

Heeft iemand ervaring in de besturing en welke onderdelen er het beste
gebruikt kunnen worden. Ik denk aan zender, aantal kanalen, wat er op welk kanaal moet, type motorregelaar ( ik denk zelf aan 2 ruitenwismotoren) en waar haal ik die mooie geluiden vandaan net als bij Tamia tanks

Ik hoor graag en wil eventueel foto's van de vorderingen en ervaringen naar geinteresseerde sturen

Tot mails

Ronald

voor meer info kan ik je de site van onze duitse buren aanraden www.rcpanzer.de , even aanmelden en dan de suche functie in het forum gebruiken, bergen info.

Of kijk hier eens naar de 1/6 koningtiger uit almere, van Matthijs Dijkstra , met hulp van Roel van Essen...... laatst live gezien, smullen !
http://www.twenot-forums.nl/viewtopic.php?t=156

@ Roel:

sorry wist alleen van jou dat je geholpen had met Mathijs zijn monster, waws absoluut niet de bedoeling om anderen tekort te doen.

even een off-topic vraagje, heb mijn leo bak aangepast, alleen lopen m'n 540-ers zo warm dat je er een eitje op kunt bakken, heb jij daar iook last van of hebben ze toch teveel weerstand? (en een hele stomme vraag, realiseer me net dat ze niet ontstoord zijn, 😳 maar dat kan volgens mij niet de oorzaak zijn van het warm lopen, toch? 🙄

Terug
Bovenaan