Tiger 1 East Prussia

Elco Elings

Lid van de TWENOT
Hi, niet heel actief geweest afgelopen periode. Geen zin, andere dingen etc.

Door even afstand te doen van lopende dingen heb ik deze Tiger 1 opgepakt. Oud kitje van Herold waar alleen de wielen van gelijmd waren maar helaas niet goed.. een oproepje voor vervangende wielen hier heeft me verder geholpen waarvoor dank!

Tiger is van Tamiya ge-update met een metalen loop, 3D gereedschap klemmen, Atak zimmerit en Friul tracks.

Met hier en daar wat laatste dingetjes is die voor het grootse gedeelte zo goed als af. Diootje? Ergens oost Pruissen maar nog niks concreets.

8E2733DA-B1F3-47D1-86A6-967BE76D5119.jpeg
65F66A70-A9F0-4D95-BAE8-D21BBD535E21.jpeg
C24A4252-054E-417A-B86F-A409844EBEDC.jpeg

Hey Elco, op de bouwavond vond ik 'm al prachtig 👍 en dat is nog steeds zo hoor (gek hè ?)

Waarom ik reageer is vanwege de Zimmerit rechts vooraan op de toren... het zit niet tegen de toren... misschien over het hoofd gezien ?
Of ben ik te voorbarig en hoort dit bij die laatste loodjes 😁

Hey Elco, op de bouwavond vond ik 'm al prachtig 👍 en dat is nog steeds zo hoor (gek hè ?)

Waarom ik reageer is vanwege de Zimmerit rechts vooraan op de toren... het zit niet tegen de toren... misschien over het hoofd gezien ?
Of ben ik te voorbarig en hoort dit bij die laatste loodje
Ook al zit je er heel de avond met je neus bovenop.. misschien is het los gekomen of was het al zo. Ik ga het fixen!

Terug
Bovenaan