Re: 'They Shall Mount Up With Wings As Eagles' Oosterbeek 19
Hoi John en Erik Jan; thx!
😀
Het voelt vast goed om het na zoveel jaar eindelijk afgerond te hebben
Inderdaad
🤣 🤣 😀
Zoals met alles; Ik heb de details (bijna
😳 ) allemaal goed overwogen, en in het echie valt het allemaal best mee. Ik doe echt niet zo maar wat (tenzij geen (of verkeerde cq niet voldoende) info; zie paratekens en loop... (Zoals voorheen aangehaald dacht ook dat er een bocht in de laan zat, en het geheel aanpassen kan alleen als de gevechtspositie (dus benen v/h kanon) in een dusdaninge positie wordt verandert dat deze geen nut hebben. Iets waar een grp sgt oplet....of op zou moeten letten...)
Kleuren schaal eenopoog
🤣. Ook hier weer; het zijn extreme closeups
😱 En zoals gezegd; probeer maar eens een denison smock ipv een 'simpel'
🤣 eichenlaubje... (geintje) Alles een kwestie van oefenen...
Over de verf van het luik was ook niet serieus, Antonie had een punt met stof daarop; ook geen roet. Heb met veel dingen geschoten binnen Defensie (van 9mm tot 25mm en oa AT4; vergelijkbaar met Panzerfaust voor degenen die dit niet weten 8) waarop deze schade is gebaseerd) Stof ja, geen roet of brand'wonden' op een muur! (Direct bij de inslag op staal mwhoaja; daaromheen voorzover daarna geen brand is onstaan, minder zwart als men denkt, tenminste niet waarneembaar in deze schaal!. (Zeker niet met APDS oid; binnenkant is dan weer een ander verhaal...
🤐 )
Vwb het hout heb ik me een beetje georienteerd aan de voorbeeld foto van het huis; ziet er nog peppie uit! Dus laten zo! Lichte splinters op het afgebroken luik, hmm got a point!...
Zand in de dakgoot (en/of meer bladeren)? waarvan? Geen zandstorm en geen 'grote' bomen zodat er vuil in komt/kan komen... Is bij mij ook niet zo. Voor is redelijk schoon; achter (waar bomen staan redelijk smerig (moe'k ook nog's schoonmaken overigens. Ander thema
🤣) Geldt ook voor dakpannen trouwens, die op het noorden staan uitgericht zeg maar zijn viezer als die die op het zuiden staan(Deze staan overigens als ik het goed heb op het zuiden; straat loopt van noord naar zuid toch?)
Overigens zit er wel wat in hoor, ziet het alleen niet op de foto's.
Bovendien blijft het een (sterke) intepretatie van een schilderij (met al z'n fouten...) en is het niet direct Baskeyfield maar een representatief voor het hele Oosterbeek gebeuren. Zie ook de titel(Ja maar, ik hoor het al gillen....
🙄 )
Kortom; Ik val in herhaling
🙄 Ik ben tevreden zo, en heb er erg veel plezier in gehad dit ding (eindelijk) eens te bouwen zoals ik'm al jaren voor ogen had. En ja er zijn altijd wat kleine puntjes die net weer iets beter kunnen... Kan altijd beter/anders. We blijven oefenen
🤣 🤣 En leren van elkaar :!:
Jammer dat je er niet bent, een bekend gezicht is toch altijd wel fijn om te zien! Veel plezier in Stockholm en misschien zie je'm nog wel's...
Gr Erik