The Bus Stop

Hier de nieuwe van "REALITY IN SCALE".
Mooi hokje, word geleverd samen met posters, ramen en reclame bord.

dsc01636xw5.jpg

dsc01639fw1.jpg

dsc01637sl3.jpg

dsc01638bj9.jpg

gr Eric 😉

Heel interessante uitbreiding van het pakket dit bushokje en heel leuke aanvulling voor op een diorama. Voor een kleine historische aanvulling op de reclame uitingen, De Volkskrant is vanaf oktober 1941 t/m medio voorjaar 1945 niet meer verschenen. Dus de kans dat je deze reclame in een later stadium van de oorlog zou tegenkomen is beperkt.

JW

j.w.stokkers zei:
Heel interessante uitbreiding van het pakket dit bushokje en heel leuke aanvulling voor op een diorama. Voor een kleine historische aanvulling op de reclame uitingen, De Volkskrant is vanaf oktober 1941 t/m medio voorjaar 1945 niet meer verschenen. Dus de kans dat je deze reclame in een later stadium van de oorlog zou tegenkomen is beperkt.

JW

Kijk goeie info JW, ik kan het bord er nog afhalen , dat is geen probleem.
Ik wil hem wel in een dio maken maar ik heb het idee nog niet.

gr Eric

Hoi Eric, als je bijv. het V-teken pakt op het hokje is deze bijvoorbeeld ook pas toepasbaar vanaf 1941. Het teken is begin van dat jaar als teken "geboren". Het is leuk, naja je moet het leuk vinden, om ook de historie van de duitse wervings/propaganda posters wat te volgen in hun lijn van ontstaan. Er is een verschil in gebruik/kleuren/tekst in de loop van de jaren.

Maar leuk gedaan het geheel 😀 😀 En ben benieuwd naar het resultaat.

JW

Terug
Bovenaan