Teutonsche vaandeldrager

Hallo iedereen,

Eén van de figuurtjes waar ik nu aan bezig ben is deze Teuronsche vaandeldrager. Het is een witmetalen 54mm figuur, geproduceerd door Romeo models uit Italië. Hij is nog maar in de beginfase, maar alle opmerkingen zijn natuurlijk al welkom.

Vele dank bij voorbaat,

groetjes,

Gino

Foto van het volledige figuur. Zijn tunic is nog maar in de grondkleur (parelgrijs met een heel licht blauw in vermengd).

progress1.jpg

Normaal gesproken is het gezicht klaar. Het leder rondom zal waarschijnlijk nog een beetje opgelicht worden.

facefinished.jpg

Het wit van de vaandel is, op wat retoucheren na, klaar. het zwarte kruis staat in zijn basislaag.

flagcrossbase.jpg

Gino, ik denk dat de foto er een beetje debiet aan is, maar op de close up lijkt mij het gezicht iets te hard van lijn, niet het softe wat ik steeds meer in je werk terugzie, ben benieuwd naar het vervolg.
bert

Dat lijkt me inderdaad ook eens goed leuk...eens totaal wat anders ! Je hebt er weer iets moois van gemaakt ! ik vind het echt een pareltje. Chapeau !

greetz Frank

contrasten

hey Gino,

aan de hand van de close-up van het gezicht kan ik het eigenlijk niet goed beooordelen, maar de op de foto van het totale figuur lijkt het me toch dat je de contrasten in het gezicht prima voor elkaar hebt gekregen.

Maar eerlijk gezegd geloof ik dat jij zelfs op een slechte dag de meesten van ons onder de tafel schildert.

Greetz,

Robert

Terug
Bovenaan