- Interesses
- WOII Duits, Slag om Arnhem
- Schalen
- 1:16
- 1:35
- Nu bezig met
- King Tiger 1/16, Ammo Trailer M10
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Helaas heb ik geen schaaltekening. Mijn scratch M113C&V van paar jaar geleden is op basis van paar maten die ik genomen heb en de rest via foto’s en veel onderling vergelijken van maatvoering ten opzichte van elkaar (een op het oog dus). De vodjes met maten heb ik helaas niet meer….Thanks @Walter Jonkers,
Ik ken hem van syllys en wat ik zo kan zien is mijn 35 jaar geleden scratch buildt nauwkeuriger dan die van syllys. Ondanks dat de tekenengen uit het handboek van de soldaat kwamen. No offence Syllys. Daarnaast is mijn aanschaf, zie zolderisolatie, de https://www.scalemates.com/nl/kits/andys-hobby-headquarters-ahhq-009-m113a1-m113a1-acav--1547661
Mocht je dus in het bezit zijn van schaaltekeningen…..

Deze tekening is beslist niet verkeerd! Maar let op! Dit is een tekening van oude versie waarin ze de nieuwe koepel hebben getekend. Echter de oorspronkelijke luiken van chauffeur en commandant/waarnemer die scharnierden staan er nog op terwijl ze wegdraaiend werden bij de vernieuwde (25 mm) versie.Hi hi hi, dat gevoel ken ik:
Bekijk bijlage 68787