hoj mike,
misschien heb je hier nog wat aan 😕: :idea:
mazzls gj
misschien heb je hier nog wat aan 😕: :idea:
mazzls gj
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mike,Mike Bruijsten zei:Martin, ik zat in eerste instantie er aan te denken om modelling the m4 te kopen, maar dit boek lijkt me idd ook niet verkeerd.
De bak werd verplaatst omdat hij in de weg zat wanneer de deep wading gear werd geplaatst. Terugplaatsen werd pas gedaan wanneer er tijd voor was.Stijn Pietersil zei:de bemanning monteerde de storage bak vaak vanvoor op de tank ipv achteraan omdat ze er daar makkelijker aan konden
Martin Dogger zei:De bak werd verplaatst omdat hij in de weg zat wanneer de deep wading gear werd geplaatst. Terugplaatsen werd pas gedaan wanneer er tijd voor was.Stijn Pietersil zei:de bemanning monteerde de storage bak vaak vanvoor op de tank ipv achteraan omdat ze er daar makkelijker aan konden
Groet, MD
Maarten Weers zei:...de linker track. Die ligt niet helemaal lekker.
Rob Plas zei:...iedereen heeft zijn deel in het vaak zware en vieze werk.
Misschien gaat dat nog komen Richard 😉Mike Bruijsten zei:Let niet op hoe het poppetje geschilderd is want hij heeft alleen nog maar zijn eerste laagje verf gehad!
Thanks!Martin Visser zei:@ Martin, de can is van Plusmodel Oil Tins # 106 set. Een set die ik erg kan aanbevelen