Tamiya T34-76.update 12-05

Jeroen Gerritsen

Lid van de TWENOT
Met wat extra spul erop;Friul tracks,verlinden stowage en PE uit een Dragon set.het witte op de turret is add on armor gemaakt van evergreen.,moeten nog wat weldseams langs gemaakt worden.
IMG_3010.jpg
IMG_3011.jpg

IMG_3012.jpg

IMG_3013.jpg

IMG_3014.jpg

IMG_3015.jpg

ondangs de leeftijd van de kit is het een fijn kitje om te bouwen. 😀

groeten jeroen,.

Hey Jeroen,

Ziet er gaaf uit!
Leuke toevoeging trouwens die add-on armour. Misschien is het een idee om wat klein-kaliber kogelgaten erin te verwerken?

Ben benieuwd naar het eindresultaat! 🙂

Grtz,

Niels

Hey Jeroen,

Zeer mooie T-34 heb je gemaakt! Respect voor je extra werk!
Maar... Waarom heb je het meegegoten rooster niet vervangen?
Dit is het eerste wat ik persoonlijk zou verbeteren aan deze kit. De roostertjes zijn ook los verkrijgbaar, dus een complete PE set hoef je nog niet eens aan te schaffen.

mzzls

Hey mannen,ik heb het rooster uit de kit gebruikt omdat ik eerst een OOTB wou maken,maar ben toen wat dingen gaan toevoegen ,maar ik ga het proberen te veranderen,heb hier nog twee PE roosters liggen.kwam ik later achter ,maar de friuls ga ik eraf halen die gaan naar een dragon kit,hier komen straks magic tracks onder. 🙄 🙂 🙂 .

groeten jeroen,.

Nou de verschillende onderdelen staan in de basiskleuren.het oude rooster had ik verwijdert maar kwam erachter bij de PE setjes dat deze niet passen.
beide sets zijn voor een dragon kit en de roosters zijn kleiner dan die van deze tamiya.dus zal het op dit model wel niet goed zitten met de eigenlijke maten 🙄 😈 .dus een ander kitrooster uit de sparesbox moeten gebruiken en die paste ook niet lekker 😕 maar is nog wel weg te werken met wat extra stowage enz.nu het lastige gedeelte ,alle details schilderen 😉

IMG_3019.jpg

IMG_3018.jpg

IMG_3017.jpg

IMG_3016.jpg

groeten jeroen,.

Wat ga je weer hard Jeroen.... ben je nu vergeten de lasnaden toe te voegen aan de panserplaten op de toren?!? 😱
Jan 😉

Aaaaaaaarrghh,JA die ben ik idd vergeten door dat gepruts met dat motordek 😱 😢 ,too late.ik heb het detailschilderen er ook bijna opzitten nu 🙄 volgende keer beter opletten dus..................

groeten jeroen,.

ik denk dat dat je grootste probleem is Jeroen...je gaat idd soms te hard waardoor je belangrijke dingen vergeet...

dat rooster vind ik persoonlijk jammer dat je die toch niet vervangen hebt

verder wel mooi spuitwerk natuurlijk 😉

cheers
Dom

Ja jullie hebben gelijk,ik ga TE hard meestal 😕 ,dan komen de domme fouten vanzelf,zal wat rustiger aan moeten doen,spuitwerk neem ik dan wel weer de tijd voor.met preshades en de hele santekraam 😉

groeten jeroen,.

Terug
Bovenaan