Martin Visser
Lid van de TWENOT
- Interesses
- Shermans, Bustes
- Schalen
- 1:9
- 1:35
- 120 mm
Hoi allemaal,
Hierbij mijn laatste project
De oude Tamiya M16
Met daarbij
-Eduard PE
-TWS, voorwielen, tracks en munitie
-RB model, .50 loopjes
-Plus Model, Motor
-KIRIN, Quad .50
Werk tot nu toe:
De Kirin koepel is eigenlijk de Tamiya versie met mooie .50
Verder is hij vrijwel identiek dus heb ik maar sommige Resin en sommige Plastic onderdelen gebruikt.
De Tamiya onderdelen zaten voor met sinkmarks dus daarvan heb ik de resin variant gebruikt, echter waren sommige resin onderdelen lastig mooi te maken dus heb ik daarvoor weer de plastic variant genomen 😀
De munitie kisten van Tank Work Shop zijn erg mooi en zijn beter dan de tamiya (logisch) en dan de KIRIN, mede omdat TWS ze beter gegoten heeft.
Alles zit nog los dus moet nog worden uitgelijnd.
De dashboard met Eduard PE is een enorme verbetering tov de tamiya
De Tank Work Shop tracks die erg mooi zijn maar, zeer irritant te vormen (en breekbaar) en daarbij ook nog iets te kort zijn :/
Overal
Groet Martin
Hierbij mijn laatste project
De oude Tamiya M16
Met daarbij
-Eduard PE
-TWS, voorwielen, tracks en munitie
-RB model, .50 loopjes
-Plus Model, Motor
-KIRIN, Quad .50
Werk tot nu toe:
De Kirin koepel is eigenlijk de Tamiya versie met mooie .50
Verder is hij vrijwel identiek dus heb ik maar sommige Resin en sommige Plastic onderdelen gebruikt.
De Tamiya onderdelen zaten voor met sinkmarks dus daarvan heb ik de resin variant gebruikt, echter waren sommige resin onderdelen lastig mooi te maken dus heb ik daarvoor weer de plastic variant genomen 😀
De munitie kisten van Tank Work Shop zijn erg mooi en zijn beter dan de tamiya (logisch) en dan de KIRIN, mede omdat TWS ze beter gegoten heeft.
Alles zit nog los dus moet nog worden uitgelijnd.
De dashboard met Eduard PE is een enorme verbetering tov de tamiya
De Tank Work Shop tracks die erg mooi zijn maar, zeer irritant te vormen (en breekbaar) en daarbij ook nog iets te kort zijn :/
Overal
Groet Martin