Tamiya JS-2 Model 1944

Tamiya`s JS met wat PE en voor mijn doen een hoop nieuwe technieken er tegenaan gegooid.
Al met al ben ik er tevreden over ook al kunnen sommigen dingen nog iets verbeterd worden maar dat is voor een volgend model.

DSC_7769.JPG

008.jpg

DSC_8041.JPG

DSC_8043.JPG

DSC_8044.JPG

DSC_8045.JPG

DSC_8046.JPG

DSC_8047.JPG

DSC_8048.JPG

Ziet er heel gaaf uit, Ronald. Ik vind vooral de modderspetters erg mooi geslaagd. Ik zou wel graag wat meer close-ups van de figuurtjes willen zien, kan dat nog?
Overigens - maar nu kom ik natuurlijk wel als mosterd na de maaltijd - ben ik een paar weken geleden voor de tweede keer in Kubinka geweest (zie mijn artikel in de Tank) en ik heb daar een hele partij detailfoto's van de IS-2M en IS-3M kunnen maken. Ik weet niet of je net als ik ook nogal in "the Russian stuff" zit, maar als je belangstelling hebt voor de foto's, laat het me dan even weten.

Bedankt Frank voor je reactie.
Een close-up van de figuren zit er niet want die zijn niet echt geslaagd, de figuren dus 🤣
Eerlijk gezegd zit ik niet echt in het Russische gebeuren hoewel de machines wel erg mooi zijn 😳 maar bouw ik gewoon waar ik zin in heb.

Hi ronald, mee eens bouwen wat je leuk vindt. Heb zelf ook jaren Duits materiaal gebouwd, maar na Tiger 1 nr 5 kun je die kits wel dromen. Je JS 2 is erg geslaag, vooral het PE werk, de subtiel modder en de witte verweerde strepen. De roest vind ik wel wat overdone op het gereedschap, maar dat is persoonlijk.

Ben zelf sinds vorig jaar ook met Russisch materiaal aan de slag gegaan. Eerste de SU 100, toen de T 70 en nu ook de JS 2. Mooie kit van deze lompe en brute tank inderdaad, een aanrader. Zal binnenkort ook eens postn als het weer knutselweer wordt 😉

Grtn

Vincent

Bedankt Vincent en wat het gereedschap betreft... inderdaad nu ik weer eens na kijk is het wel erg roestig geworden 🤣
IK zal het nog even bewerken met wat zwart om het roest wat terug te dringen.

Terug
Bovenaan