Af! T55 met een twist

Dit model is af!
Stoeltje passen 😄
zit niet echt lekker zo te zien....hij kijkt niet erg blij.

Alex, Jakko : voor beide wat te zeggen, ik heb foto’s gezien waar nog het eea op dat achterdek stond. Maar voor mij is het modelbouw en ben iets minder een boutjes teller nog “militair” super correct😄
Helemaal mee eens. De Keuze is uiteraard aan jezelf. Misschien had ik mn opmerking ook iets moeten nuanceren qua roteren van de toren en een mogelijk conflict met de scooter....want het hangt natuurlijk samen met de scene die je wil uitbeelden. In een "battle" situatie lijkt het mij niet waarschijnlijk, maar als je een tank uitbeeldt die zich buiten de gevechten verplaatst is het misschien minder onlogisch.

Houd ons niet langer in spanning Raymond
We willen eindelijk het geheel in beeld hebben 🙂

Geweldig, Raymond! En een mooi stelletje wat daar voor de tank staat!

Schitterend werk!
Klinkt misschien vreemd, maar mij storen die figuren.
Zonder lijkt 't me een sterker geheel.

Ik zou de stoeltjes zo laten, en alleen vuil erop aanbrengen.

Gave stoeltjes Raymond. Ik ben met Jakko eens.....ik zou ze wit laten en alleen verouderen.............en natuurlijk 1 van de achterpoten afbreken, want dat gebeurde altijd snel als je zat te wippen op zo'n stoel. 🤣

Wat een fantastische bende, prachtig!! Kan niet wachten tot de figuren erbij staan.

Tjonge wat veel en prachtig detail Raymond 😛👍...nog niet af maar nu al een fantastisch kijkplaatje, love it !!

@Bert: tja, die figuren... mee bezig maar ben niet zo'n super figuren schildertalent.. maar als ze passen in de setting dan komt het hopelijk goed.

@Peter : vind zelf die dio's "kijkplaatje" altijd zelf om tof naar te kijken, zo zie je telkens weer wat anders. wilde dat zelf ook eens doen, nog nooit geprobeerd.. maar is echt lastig om alles zo neet te zetten dat het "realistisch" gaat uitzien.

@Alex: ja, die zullen er best rondlopen, maar zie dat vaker terug in dio's en wilde dat daarom juist niet doen....

vind zelf die dio's "kijkplaatje" altijd zelf om tof naar te kijken, zo zie je telkens weer wat anders.
ja heerlijk 🤓 en aldus ben ik het lang niet altijd eens met "less is more".... soms is less ook echt weinig 😉

Dacht dat je zei dat je niet zo goed was met ffiguren.... 🙄 👍

Hoi Bert,
Nee, met figuren zit ik altijd te prutsen, huidkleur gedoe, camo patronen… en hier zitten mensen die echt figuren kunnen schilderen en daar kom ik echt niet in de buurt hoor… het is voor mij altijd een drempel om figuren bij een voertuig te zetten.. maar gewoon blijven oefenen😄
Ooit komt het goed
Gr
Raymond

Terug
Bovenaan