T34

Bas Slaats

Algemeen bestuurslid
Forumbeheerder
TWENOT-bestuurslid
Lid van de TWENOT
Interesses
Halftracks en alles wat zich rondom Tilburg heeft afgespeeld.
Ben aan het experimenteren met mij DIY fotostudio (aka hobbyruimte, aka rommelhok) en camera instellingen, zo vaak heb ik niet iets te fotograferen namelijk... 🙁 Oordeel zelf zou ik zeggen...

Het model is 90% klaar, wil nog wat verder experimenteren en ik wil hem nog op een vignette plaatsen (ja, deze gaat zowaar afkomen, misschien dit jaar nog zelfs 😉 ) Met speciale dank aan MdL voor de magic tricks, ik moet nog veel oefenen voor ik dezelfde finesse ga bereiken.

P1130746.JPG

P1130745.JPG

To be continued....
gr Bas

hallo Bas,
mooie T34 ! 🙂

Is dit het model dat ik te Emmeloord al mocht aanschouwen maar dan in naakte ( 😱 ) vorm, met de Part fenders ??

Hey Bas,

Mooi schilder- en verweringswerk! Erg knap gedaan. Foto's zijn ook gewoon goed, ze zouden iets scherper kunnen, maar die van mij zijn lange na niet zo goed als die van jou, dus trek je daar maar niet teveel van aan 😉 🙄 .

Ga zo door!

Groeten,

Maarten

sorry voor de late reactie van mijn zijde.. en bedankt voor jullie feedback!

@Maarten: bedankt!
@ Peter: Dat was het Revell model. Met dank aan Niels zijn er intussen betere foto's!
links: het airfix model welke ik 15 geleden gebouwd heb, rechts het Revell model in progress en midden het Dragon model:

DSC01584.jpg

DSC01585.jpg

DSC01586.jpg

DSC01589.jpg

DSC01591.jpg

groet Bas

HOi Bas,

Knap werk vooral ook met de PE!!! Vind 1/35 PE al lastig laat staan de kleine schaal!! Nog een leuke setting erbij??

Gr.JW

Terug
Bovenaan