T34/85 Het begin

Jongens ik ga me de komende tijd bezig houden met het bouwen van Dragon´s T34/85 met bedspringarmor maar dan zonder 😉
Vanavond maak ik een begin ermee en zal mettertijd foto´s gaan plaatsen van de vorderingen.
Ik hoop er weer wat moois van te maken al het m,n eerste T34 is.
Ik ben nog opzoek naar een extra detail objectje: een zaag in PE zoals die bij de Aber kit zit en bij de normale T34 1944 van dragon zoals Jan-Peters hem gebouwd heeft, iemand die hem evt over heeft laat van u horen 🙂

Johannis Witte zei:
Ha Bas,

Ik ben nog opzoek naar een extra detail objectje: een zaag in PE zoals die bij de Aber kit zit en bij de normale T34 1944 van dragon zoals Jan-Peters hem gebouwd heeft, iemand die hem evt over heeft laat van u horen

Wat dacht je van scratche 🙂 😉

gr Johannis

Tja ja ja ja... ik weet niet of ik dat al wel durf 🙂

Ik wacht het nog even af dan zie ik wel verder 😉

Bas, ik heb nog een zaag voor je uit een Part setje. Ik heb alleen de houder er niet bij (die zit op mijn SU-100 😉)
Jan 🙂

tsss... een zaag nodig voor een modelbouw doos. We leven niet meer in de jaren 70!

Voor de mensen dit serieus nemen: Niet doen! En kijk maar even in het BLOG gedeelte van PMMS.

Grtz Niels

T34-85005.jpg

T34-85008.jpg

T34-85010.jpg

T34-85011.jpg

T34-85002.jpg

T34-85013.jpg

Zo dit is het resultaat van wat weekend uurtjes bouwen, de grote delen van de hull zijn klaar en staan gedeeltelijk in de preshade wat ik net als Jan heb gedaan omdat je er moeilijker bij kan als alles erop en aan zit.
De tracks waren werkelijk een feestje om te maken, dat is de uitvinding van de eeuw van dragon 🙂
Nu stop ik even voor ik de rest van de spulletjes binnen heb zodat ik weer verder kan.
Op en aanmerkingen zijn welkom.

Wow, deja vù 😱 🙂
Niks mis mee Bas, maar als je de reserve tracklinks aan de voorkant eraf laat moet je op de plekken waar de gaatjes zitten vierkante blokjes plakken. Hier zitten blokjes met draadeinde, waar de links met bouten op vastgezet worden 😉
Wat voor 'n updates heb je erbij gekocht?
Jan 😀

Alleen een setje MOSKIT uitlaatjes, die komen als het goed is deze week binnen 🙂
Ik wil er nog een rear fuel tank opzetten, een enkele om de achterkant wat te breken zodat ie er net weer iets anders uit ziet als de rest 8)

jan peters zei:
Wow, deja vù 😱 🙂
Niks mis mee Bas, maar als je de reserve tracklinks aan de voorkant eraf laat moet je op de plekken waar de gaatjes zitten vierkante blokjes plakken. Hier zitten blokjes met draadeinde, waar de links met bouten op vastgezet worden 😉
Wat voor 'n updates heb je erbij gekocht?
Jan 😀

Hee Jan ik ben nog even de boeken ingedoken vwb die vierkante plaatjes maar ik zie op de foto die ik heb uit het boek de russische oorlogs machine geen plaatjes met draadeind 😱
Heb jij er mss een voorbeeld van??

t34_85_4.jpg

bron: battlefield.ru

_t34_1_400.jpg

bron: www.tankzone.co.uk

En een variatie erop:

su11lf8.jpg

bron: mijn harde schijf 🙄

Jan 😀

Terug
Bovenaan