T-70 M Early production (figuur)

@ Thanks Oscar 😉

@ Boris In persoonlijk vind hem ook weer iets beter als mijn hetzer;
O ja, hij zal zeker te zien zijn op de beurs van lier 😉

@ Hoi Chris, wie weet misschien wel een Maruska 🙂 😉

Cheers,

André

Volgens mij is hij klaar (ik denk).
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

DSC_0071a.jpg

DSC_0067a.jpg

DSC_0055a.jpg

DSC_0048a.jpg

DSC_0042a.jpg

DSC_0039a.jpg

DSC_0036a.jpg

DSC_0028a.jpg

DSC_0026a.jpg

Zo dat was het dan voorlopig mijn volgende model is al gebouwd en staat klaar voor te spuiten maar helaas kan ik er hier geen foto's van posten omdat het een maschienen krieger is ik denk niet dat het hier echt welkom is 😀 😀 😉 .

Cheers,
André

Hey Andre!
Mooi in balans allemaal. Wel denk ik dat je achter de kanonmantel meer stof mag aanbrengen, evenals op het loopwerk (wielen) en onder de bak met het rooster aan de zijkant. Misschien dat je in de onderkant van het spatbord nog wat variatie kunt aanbrengen?

groetjes

Re: T-70 M Early production (grondwerkje)

Hoi allemaal,

Hier mij eerste probeersel van een grondwerkje.
Het is nog niet “het van het” maar het gaat toch al.
Nu mijn figuur nog…………….

DSC_0023a.jpg

DSC_0007a.jpg

DSC_0015a.jpg

DSC_0027a.jpg

DSC_0007b.jpg

Cheers,
André

Tip; zijn natuurlijk altijd welkom!!!!!!!!!!

Re: T-70 M Early production (grondwerkje)

ziet er wel goed uit voor een probeersel. 😀
is het niet wat vreemd dat de grond bezaait ligd met bladeren en de tank niet? 😉
daar zou je mischien nog wat aan kunnen doen, en mischien hel loopwerk IETS smeriger.

mzzl Chris

@ inderdaad Guy dat blauw breek de boel een beetje 😉

@ misschien heb je wel een beetje gelijk jeroen in verband met de boom 😕

Vandaag heb ik weer een kleine toevoeging gedaan ik moet alleen uitkijken dat het geheel niet te druk wordt.

DSC_0074a.jpg

DSC_0083a.jpg

DSC_0086a.jpg

cheers,
André

Eerlijk gezegd André, vind ik de toevoeging van die pantserplaat niet zo super 😱 . Geweldig mooi geverfd - daar niet van, maar het komt op mij een beetje over als "ff hoekjes opvullen met een effect wat nog niet in de tank zit". Ook vrij onwaarschijnlijk dat een early T-70 een panzer met deze camo tegen zou zijn gekomen. Zeker niet negatief bedoeld, vooral nix van aantrekken verder. Maar ik zou de aandacht op de T-70 blijven houden en er iets op hebben gelegd/aan hebben gehangen. Camo-doek, gebroken sleepkabel, gereedschap, tanker-overall... in ieder geval iets wat weer een kleurtje toevoegt en toch de T-70 de hoofdrol laat blijven spelen.

Maar verder ga ik helemaal mee met de complimenten, absoluut eentje voor de voorbeeldmap! 😉

grtz,
Ptr

Hey André,

Je 'miste' iets voor je gevoel en je legde er het schortje neer? Ik vind de Schurtze niet zo op zijn plaats.
Denk dat je de boom voor wat contrast kan behandelen met donkere tinten ( een lakbehandeling alleen al doet al heel wat) en heel misschien wat kleine stukjes zeeschuim erop plakken.

Er is een groteske bladerval, er hangt niet éen blaadje meer in de boom, dat maakt de boom ook 'prompt'.
Hij ziet eruit of hij pas gesnoeid is, denk dat je geen spijt hebt van een fijnere vertakking met het schuim, bijgekleurd.
Zal het geheel iets verfijnen, mogelijk een paar blaadjes op de tank en stout een paar op het blote plankje, meer synergie.

met de beste bedoelingen en groeten,

René

Alle begrip hoor mannen, voor wat betreft die schort, daarvan hou je of niet. Ik wil best toelichten waarom ik het wel geslaagd vond. Namelijk, hij ligt niet te showen op de voorgrond, maar heerlijk op het achterplan, te wachten om ontdekt te worden door de oplettende toeschouwer.
Ik weet zeker dat Dreke hier wel weg mee weet, nog wat advies en hij kan beslissen.

@ Guy & Jeroen thanks mannen 😉

@ Peter histories kan het zeker zijn dat het plaatje niet klop wand daar ben ik niet zo goed van op de hoogte 😉
maar het was zeker niet de bedoeling voor effe wat hoekjes op te vullen.

@ rene thanks voor de tips ik zal ze zeker mee nemen naar mijn volgende boom.

@ Guy nog eens 😀 😀 inderdaad dat was de achterliggende gedachte van de plaat 😉

Cheers,
Andre

Terug
Bovenaan