T-70 M Early production (figuur)

Na weer een demo van Kristof zijn we begonnen met wat aanpassingen te doen aan de loopwielen 😉
Hier dan een foto van het nieuwe resultaat.

Wiel-008.jpg

Shoot zou ik zeggen!

Hallo André,

Ziet er erg goed uit!
Heb je die donkere rand gedaan met humbrol, en de roestige gloed over het staal met olieverf? Zo niet ben ik erg benieuwd naar de methode. 😉

Groetjes

Hi Andreas,

Goed gedaan jongen , goed opgelet in de les ! 🙂
Maar ik vind dat je foto wat overbelicht is , te vrijdag onder gewoon licht komt het beter over.

Je techniek is goed maar toch effe aan je belichting werken.

Grtz

Kristof

Ziet er goed uit André,
Er zit een redelijke variatie in qua kleur. Ik zou proberen dit met het stof (vooral kwantiteit) door te zetten. Succes!

Groetjes

@ Kristof ze zijn ongeveer van de zelfde kwaliteit 😀 😉

@ Boris inderdaad stof moet er nog op maar dit doe ik pas als het model volledig af is.

@ Marcel leuk voor te horen dat je ze geslaagd vind 😀

@ Jacco bedankt 😉

Hier in Leiden zeggen ze: 'Teeerrwing, maui dan!' Mooi hoor, André. Ik vind het zelf altijd moeilijk om wielen de aandacht te geven die ze verdienen. Na een stuk of 5 heb ik het meestal helemaal gehad. 🙂

HI André

Leuke update , iets fijner chippen en dan is het helemaal prima.
Probeer eens met onderbelichting te werken wanneer je foto's neemt.
Je foto's zijn naar mijn mening wat overbelicht.

Dat heeft natuurlijk niks met je prima model te maken !

Grtz

Kristof

Ha André,

Mooi werk! Ik zou idd het chippen iets subtieler doen. (misschien met olieverf de lijn steeds dunner trekken?) Verder kun je misschien een lichte oranje/ bruine gloed over het metaal trekken als lichte roest aanslag. Wanneer ijzer zo blank is en wordt blood gesteld zit de eerste roest er met een dag al licht op. Verder zien ze er goed uit, je T-70 gaat een goed model worden denk ik! 😀

Groetjes!

@ Kristof & Boris de chips mochten inderdaad wel wat fijner zijn 😳

@ Marten, bedankt 😉

@ chris ik zal ze wat bij werken tegen dat ik na de club kom 😀

@ Kristof hier een foto die ik wat onderbelicht heb maar ik zit nog wel wat te kl**** met het scherpstellen 😕
Man wat was mijn pocket camera van de aldi toch gemakkelijk 😕 😕 😉

Metteen een foto van de pin-wash op de hull 😈

T70-0143.jpg

Zo dat is weer een tijdje geleden maar hier nog eens een update.
Onder tussen hebben ik weer eens verder gedaan met de weathering van de hull, op de fenders na is hij nu volledige voorzien van een pin-wash.

T70-0145.jpg

T70-0144.jpg

Cheers,
André

André,

Probeer voor uw foto's eens een egaal grijze achtergrond, de lichte variant. Ik denk dat de belichting ook te maken heeft met het grote contrast tussen de tank en de witte achtergrond.

De T70 ziet er goed uit zo 8) Ik denk dat je nog iets meer zou kunnen filteren. Maar das een persoonlijke noot.

Groet, MartinD

@ Eelke liever een ander merk 😀 😀 😉

@ Johnny ik ben zelf ook benieuwd 😉

@Antoinette ik had spijt dat ik de fiets niet bij had, ik moet zeggen het was in zeeland anders wel leuk geweest voor wat Km te maken 😀

Cheers,
André

Wat dacht je van een berkenstammetje als unditching beam? Veel Russische tanks zeulden zo'n ding mee, en berken zijn alles behalve eentonig. Bovendien staat Rusland vol met berken, het is er zo ongeveer de nationale boomsoort 🙂

Erg goed André!
De T-70 wordt een mooi model wat goed in balans is. De berscherming van de uitlaat breekt het geheel goed, maar ik denk dat een Berken stam idd geen kwaad kan. Ik weet niet in welk seizoen hij terrecht komt, maar anders denk ik dat je met stof best verder kan gaan, incl. wat aflopers ervan.

groetjes!

Hoi Boris,

Voor te beginnen "thanks for the comment" 😉
Het stammetje is inderdaad een leuk idee en ga ik zeker eens bekijken welke kan we hiermee uit kunnen.
Ook heb ik besloten dat er een kleine ondergrond en een figuur bij gaat komen.
Vandaag voor het eerst eens gezichtje geschilderd heb en ik moet zeggen het resultaat is niet onaardig 😉
Maar ik heb wel ondervonden dat het niet simpel is voor van zo een kopje een deftige foto te maken 😕

Cheers,
André

PS: de tracks zijn ondertussen ook alweer klaar 😈

DSC_0016a.jpg

Hoi Reitze,

De tracks zijn gespoten met een mengeling van Humbrol 33 Black en
Humbrol 26 Dark earth.
Daarna heb ik de tracks in gesmeerd met een mengeling van
Mig-poeder Europe Dust (P028) en White-spirit.

Cheers,
André

Hij is erg goed Ardre!

Beslist je beste model tot nu toe! 😀
Ik vind de heldere groene kleur erg goed passen bij de gebruikte stoftinten. Ik hoop hem eens live te zien want ik vind hem prachtig!

Groetjes en succes met de laatste 5% 😉

Terug
Bovenaan