T-70 Jurjen

yooo &🙂

Recent heb ik de T-70 van Miniart gekocht en ik heb er Direct een Eduard setje bij gekocht. Het model valt prima OOTB te bouwen maar ik heb gekozen voor een etch setje vanwege de roosters. Ik heb echt ontiegelijk veel plezier beleefd aan dit modelletje. Alles past, mooie details en omdat het gewoon een cool voertuig is. Tevens was dit het eerste model waarbij ik alle PE gesoldeerd heb. Als je de truc eenmaal doorheb is het zoveel makkelijker en steviger dan PE lijmen met secondenlijm.

Ik hoop dat jullie het wat vinden.

T-70_002.jpg

T-70_003.jpg

T-70_001.jpg

T-70_007.jpg

T-70_016.jpg

T-70_017.jpg

T-70_019.jpg

Excuses voor de oversized foto's

Jurjen

Jurjen
Mooi werkje afgeleverd voor de paintjob. Chapeau voor de trax, die hangen subtiel lichtjes door.

succes met weitere Verarbeitung 🙂

groet Frank

Strakke bak Jurjen! Het is, en blijft een leuk kitje! De pe zit er ook mooi strak op.
Wat zijn dat voor een links op de koepel? En wordt het een rus of een duitser?
Jan 😀

Yooo!

Bedankt voor de commentaren. Het was inderdaad een heerlijk model om te bouwen. Lekker klein 🙂

Ik dacht van, beetje artistieke vrijheid, KV tracks op de zijkant van de koepel. Laat leuk de vergelijking zien in de grootte van beide voertuigen en voor extra pantser natuurlijk.

Ik zet dit model ff voor een paar dagen aan de kant om nieuwe inspiratie op te doen en zodat ik kan werken aan campagne op armo. Het gaat in ieder geval een groene bak worden. Ik heb de tip gekregen als extra detail om van die lappen om de uitlaat te doen.

Jurjen 😀

Het is groen! 🙂

T70_002.jpg

Totzover de huidige stand. Ik heb eerst een basislaag gespoten met Tamiya Dark Green en vervolgens deze opgelicht met Tamiya X-15 Light Green. Een ideale kleur! Vervolgens een filter met verdunde Humbrol 14 blauw. Nachtje goed laten drogen allemaal en vervolgens pinwashes met zwarte olieverf. Hier en daar wat globale chipping maar deze worden nog verder verfijnd.

Jurjen

Jurjen, je bent er ook op vooruit gegaan he jongen!!!

Ik zie ons er samen nog zitten aan die stand van Armorama. Toen was je nog met een sherman bezig en zat je em in te wrijven met dat groen pigment van MIG. Ik vroeg toen waarom, waarop jij antwoorde: 'Ik ga gewoon op men gevoel af'. Is me altijd bijgebleven. Ja maatje, doe zo verder! Kdenk dat ik ondertusse al je projectjes al gevolgd heb!

Yooo Wesley!

Dat was mijn eerste KMK, denk er nog met weemoed aan terug. Tot dat moment nooit geweten dat er zoveel meer was dan de winkels en het internet. Er ging een wereld voor me open... 😀

Hmmmm, het bakkie is inderdaad groen maar het springt waarschijnlijker er iets meer uit op de monitor. In het echt is de kleur toch een tikke anders. Maar ik ben er wel tevreden mee 😀

Bedankt!

Jurjen

Terug
Bovenaan