T-62

Hallo!
Na een lange tijd eindelijk weer eens wat af! 😀
T62-2.jpg

T-62-3.jpg

T62-5.jpg

T62-11.jpg

T-62-10.jpg

T-62-8.jpg

Groetjes!

Ziet er heerlijk verweerd uit, Jurjen! Lekker afgebladderde verf, netjes gedaan. Is dit een Syrische T62? Schaal 1:35? Straight from the box/scratch? Kortom, vertel er eens wat over.

Hoi Frank,

je hebt gelijk! Merk is Trumpeter, tracks zijn van Friul. De fenders zijn zelfbouw van evergreen plaat. Verder nog kleine details indien de kitparts te grof waren. Ik heb me vooral uitgeleefd op de verwering - het was namelijk weer een tijdje terug (2 jaar) sinds mijn laatste model.. 😳

He Jurjen,

Da's een mooi resultaat. Er zit een hoop verwering in !
Ondergrondje is ook mooi gedetailleerd ! Nice job 🙂

groet Frank

Hoi Rob,

inderdaad de haarlak methode, vervolgens heb ik de alle afgebladerde verf opnieuw bewerkt met een penseel om nog wat meer variatie aan te brengen. Ik heb met de haarlak methode wel gemerkt dat als je spuit met Tamiya, je gewoon water als verdunner moet gebruiken en niet de lacquer thinner van het merk zelf. Het is namelijk lastiger om met een nat perseel de verf eraf te krijgen. Met gewoon water als verdunner heb je dit probleem veel minder.

Groetjes

mooi tankje Jurjen
Ben zelf ook 3x met deze kit bezig, heerlijk om te zien wat jij ervan hebt gebouwd.
Mooie weathering, niet te veel maar precies goed

mvg Manuel

Fantastisch werk Jurgen! Goed te zien dat je het nog niet verleerd bent 😉 Ondergrondje is ook mooi in balans, kleuren passen goed bij de tank en aardig wat variatie om het interessant te maken. Chapeau!

Gr,
Jeroen

Hoi Jurjen,

Zeker goed te zien dat je het nog niet verleerd bent 😀 😀 Mooi totaal plaatje met tank/diorama/sokkel (plaatje)! Overal is de juiste aandacht aangegeven en dat maak het af!

Enige wat ik mij afvraag....is ie rijdend of wrak?! Want als ie door zou rijden zou ie geloof ik wat last kunnen krijgen van de ophoping van stenen die op zijn pad komen. Als ik het goed zie tenminste zijn het een mooie stapel stenen/rots?!

Maar goed blijft een ontzettend mooi totaal plaatje en mooi om weer werk van je te zien want is al weer poosje terug 😀 😀 😀 😀

Gr.JW

Dank dank! Ik heb mij niet bezig gehouden met het 'verhaal' achter de tank, laten we het er maar op houden dat het een 'rijdend wrak' is. 😀 Ben momenteel bezig met een BTR-60P (open topped) en hiermee ben ik wel van plan om (wederom) een verlaten voertuig van te maken, ergens vergeten op een fabrieksterrein..

Terug
Bovenaan