T-34 model 1941 Klaar 29-10

Hoi Hoi

hier schrijft een hele grote fan van je werk, absoluut fantastische weathering en een perfect gebouwd model :!: :!:

MAAR (toch een maar ja...), ik had net iets meer verwacht van het eindplaatje, een figuur, een eye-cather, een ondergrondje, iets dat het model naar een nog hoger niveau kon tillen, die paar verlorengelopen blaadjes vind ik PERSOONLIJK een beetje flauw

ik blijf een klein beetje op m'n honger zitten...

cheers
Dom

ja, een step by step hiervan zou geen kwaad kunnen, ga ik alvast m'n t34 laten glimmen!

Timo

Schitterend model Eelke! Één van de beter die in Eindhoven stond zondag. Je was altijd al een goed modelbouwer, maar de laatste 2 jaar is dat nog eens flink opgeschroeft. Echt werk om van te genieten en erg inspirerend!

Mzzls

Hoi Eelke,

Prachtwerk. Vooral de 'cleane' gedeeltes met weathering aan de zijkanten van de hull vind ik erg subtiel gedaan.
Timo de Porto zei:
...een step by step hiervan zou geen kwaad kunnen...

HandigeLinks-technisch gezien zou dat zeker een toevoeging zijn.
icon_wink.gif
Idee voor de volgende parel ?

groet Frank

Eelke,

Op de show in eindhoven heb ik een hele tijd naar je T34 en je BT7 staan kijken. Geweldige modellen om te zien, twee van de betere van die dag als je het mijn vraagt! Je weet die monotone groene voertuigen steeds weer heel aantrekkelijk te maken om naar te kijken. Ik ben benieuwd waar je ons binnenkort weer mee verrast! Misschien de Flakpanzer 38t?

Groet,

Erik

Dominique: al je kritiek is volkomen terecht. Ik wilde hem graag af hebben voor de SMC, vandaar de wat kale presentatie. Ik had er een heel figuur bij gepland, een PPD machinepistool ergens op de tank, een zeildoek, maar de tijd was op... Ik denk wel dat ik hem zo laat, time to move on.
Jurjen, Erik, Marcel: voor mijn volgende model, zie het fotoalbum. Schrik niet, het is even wat anders! 😉
Boris: als ik zo terugkijk heb ik inderdaad veel geleerd de laatste tijd. maar als ik vooruit kijk, heb ik ook nog een lange weg te gaan 🙂

De rest: bedankt!

Terug
Bovenaan