T-34/76 Uralmash - update 21/2

Benjamin de Groot

Lid van de TWENOT
Eindelijk een goede DSLR-camera, dus tijd dat ik wat van me laat zien. Het is nog niet veel bijzonders, maar ik kan in elk geval mijn hersenspinsels met jullie delen. Een T-34/76 met de uralmash koepel (Dragon met CMK-combo). het is beter dan de Tamiya-koepel, maar daar is alles wel mee gezegd. de chirurgische foutjes zijn voornamelijk mijn eigen 'ham-handed-bravado', maar niets wat we niet kunnen fixxen

029.jpg

030.jpg

031.jpg

De louvers zijn scratch: niet geweldig, maar goed genoeg voor mijn doeleinden. De lading filler op de koepel is om de vorm goed te krijgen. Gelukkig was dat de enige dimensionele misser.

Hier nog een foto van de cosmetische ingreep
032.jpg

Als laatste dan nog maar even gaan lopen 'vloeken'. Het moet namelijk zoiets als hieronder worden:
a004.jpg

Iit will bee from ze dzjermans!

het is nog niet veel, maar commentaar is altijd welkom.

Cheers

Eerste update. Het gaat behoorlijk langzaam en daar ben ik niet echt tevreden over, maar haastige spoed is zelden goed zullen we maar zeggen. Heb de CMK-koepel nog eens nauwkeurig naast de plannen gehouden en hij is toch erger dan ik dacht. Ik ben voorlopig niet van plan om echt wat aan de vorm te veranderen, omdat me nog meer tijd gaat kosten en erg de wind uit de zeilen neemt. Heb al genoeg om handen met de romp. Dit moet een zavod 112 worden...dus nog veel werk voor de boeg.

foto's
024.jpg

025.jpg

027-1.jpg

De kanonmantel en het luik zijn uit de revell-kit geplunderd. De wielen komen van miniarm en zijn over het algemeen goed, maar met enkele luchtbellen die soms vervelend grote gaten maken. De figuren komen uit de miniart german spg-crew kit.

Fire at will 😉

Benjamin,

Ziet er al goed uit. Over typen en dergelijke moet je niet bij mij zijn 😉 Als iets er mooi uitziet ben ik meer dan tevreden namelijk. Erg benieuwd om het verfjasje te zien.

Gr,
Jeroen

Hij begint al vorm te krijgen. Je hebt behoorlijk wat putty op de romp zitten.... komt dat nog goed?
Jan 🙂

Heren, bedankt en sorry voor de late reactie.

@ Jan: de filler is een heel eind vlakgeschuurd. Mocht het echt nog heel slecht uitpakken dan overweeg ik om een late zavod112 van dragon te halen. Voorlopig ben ik nog tevreden.

Vooruitgang gaat nog steeds traag en ik hoop het binnenkort weer op te pakken. Heb vandaag een bestelling binnengekregen die me een eind op weg zou moeten helpen.

Zo staat het er nu voor. Mijn excuses voor de matige foto's

026-2.jpg

029-1.jpg

Terug
Bovenaan