SWS met Panzerwerfer 42... af voor nu

Super mooi en lekker verweerd! de Tips over het maken van modder ga ik ook toepassen!!

BTW We krijgen toch nog wel het 4 seizoenen diorama te zien met de russische modellen???? 🙁
Daar zit ik me al weken op te verheugen!!!!!

Gr, peter 😀

Ziet er goed uit Dom. Ook die nummerplaat 😀

Netjes geweathered, zeker niet "overdone". Mooi.

Grtz,

Robert

Klasse werkje weer Dom. Het enige wat ik zou veranderen is de openstaande luiken nog een donkere wash te geven. Zo steken ze net ff wat meer af met de buitenkant die door weersinvloeden lichter is.

En hoezo (voorlopig) laatste post? 😢 😕
Belgica doet niet mee op de Mundial hoor 😉

Da's niks he... ik zie namelijk roet en dat kan echt niet.
http://www.twenot-forums.nl/viewtopic.php?t=9281
😉
Marcel

Nikotje,

dit al gelezen ?
Om deze site beleefd en leefbaar te houden verlangt de TWENOT dat de deelnemers aan deze forums hun volledige voor- en achternaam gebruiken! Vul dit dus in als "gebruikersnaam" tijdens het aanmaken van Uw account.Realiseer U dat Uw berichten door velen gelezen worden! "Nicknames", onvolledige namen en provocerende afbeeldingen worden geweerd omdat wij van mening zijn dat men over het algemeen omgang met echte personen prefereert. Mocht U iets toevoegen aan de site dan moet U bereid zijn hier achter te staan onder Uw eigen naam. Deze nieuwsgroep is een toevoeging aan ons 2-maandelijkse blad De Tank, en de TWENOT hanteert hier de zelfde hoge standaard!
Dit voorkomt dat mensen te gemakkelijk ondoordachte berichten plaatsen die zowel de lezers, de vereniging als de site geen goed doen. Tevens leert de praktijk ons dat veel mensen liever antwoorden via email dan op een nieuwsgroep, zodat het gebruik van Uw personalia alleen maar bevordert dat U goed geholpen wordt met Uw vragen. Indien U hardnekking weigert deze simpele regeltjes te volgen resulteert dit in het verwijderen van Uw berichten, of zelfs een volledige blokkering van Uw toegang!

Voor informatie over een airbrush,

het ligt volledig aan je budget, voor een 100-150 euro koop je een heel mooie airbrush,
laat je eens voorlichten door Airbrush Services Almere, zij hebben zeker een spuit die
zowel bij je budget als bij jou werk en jou past...

Rico

Da's niks he... ik zie namelijk roet en dat kan echt niet.
http://www.twenot-forums.nl/viewtopic.php?t=9281
😉
Marcel

Ha.. op een raketwerper kan het nu juist weer wel 8) 😉
De straalvlam (of hoe je dat ook mag noemen) van een raket zal de loop aan de buitenkant aanbranden bij het verlaten van de loop. Dus in dit geval volledig correct, maar oh wee uwer gebeenten als ik het op kanonnen zie 😈 🙂

gr.
Remco

Dom, je hebt weer een mooi stukje werk afgeleverd :!:
Mooi dat je de luiken toch hebt over geschilderd, het enige wat nog mist is een ondergrondje 😉
Jan 😀
ps
Jammer om te lezen dat je voorlopig afscheid neemt van ons..... heeft dat een speciale reden 😕:

Bedankt voor de comments guys, die betekenen zoals gewoonlijk erg veel !!

en bedankt Marcel om die discussie in mijn post te betrekken 😈 , je kon ook gewoon gezegd hebben dat je het een lelijk model vond...

sommigen weten waarom ik voor een bepaalde tijd vertrek, ik ga hier niet veel meer over vertellen, das een persoonlijke keuze maar als je een paar posts naar beneden gaat...is het niet moeilijk te snappen

maar ik kom wel terug om jullie nog wat te ambeteren 🙂 🙂 🙂

cheerio
Dominique

Terug
Bovenaan