Af! Survivors from Budapest

Dit model is af!
Roger,

Wat een geweldig mooi diorama !
Goed, dat je een detail als die Hongaarse militair aanbrengt.
Persoonlijk ben ik ook zeer gecharmeerd van die officier zonder camo-kleding in het midden van de greppel.

Grtz, Hans

Ik moest even goed kijken bij die tweede foto hoe dat touw langs de romp nou liep.......in eerste instantie dacht ik een treffer te zien, waardoor het touw naar binnen ging.....maar het is gezichtsbedrog........Het is een dik touw dat met kleinere touwtjes langs de romp hangt......uiteraard net als bij jouw model😉. Well done; mooi werk weer en zoals altijd een prachtige diorama opbouw!

Leuk die foto"s vooraf en dan even met een knaller afsluiten. Details overal, erg tof geworden. Ben ook zeer benieuwd naar je andere project. Komt die via Canfora?

Martin,Elco thanks!
Elco,heb verder momenteel niets omhanden voor wat een diorama betreft!
Ga nu eerst artikelen schrijven voor een boek wat (begin)volgend jaar klaar moet zijn!

groet,

Roger

Hi Roger,

Gefeliciteerd, een meesterwerk waar de dramatiek vanaf spat! Ik vind het trapje met de opgeschoven sneeuw ook erg fraai, om de een of andere reden intrigerend net als die sloot inderdaad 🙂

Mvg,

Vincent

Het is wederom weer een mooie dio geworden Roger. Jammer dat het nog een lange tijd zal duren voordat we het in het echt kunnen gaan bekijken.

Groet

Marcel

Terug
Bovenaan