Sure shot; klaar

Hallo iedereen,

Hierbij enkel foto's van het afgewerkte figuur. Het is van Elisena in witmetaal en is ongeveer 65mm groot. Alles is geschilderd met acrylverf en inkt en Mig en Andrea pigmenten zijn gebruit voor de afwerking.
Het grondwerk is gemaakt uit een mix van Magic Sculp en Mig pigmenten. Verder heb ik o.a. produkten gebruikt van Joefix, El Viejo Dragon, Heki, realgrass en natuurlijke produkten. De sokkel is van Pegaso.

Alle opmerkingen zijn van harte welkom.

Vele groetjes,

Gino

sure4.jpg

sure9.jpg

sure8.jpg

sure7.jpg

sure6.jpg

hij is schitterend. het enige wat naar mijn mening niet strookt is de houding van de arm: die is alsof ie zn luger laat zakken, terwijl zn gezicht nog geconcentreerd kijkt. Heb het idee dat de sculptor van elisena niet bijster veel aandacht daaraan heeft besteed.

Maar wie gaat daar over bitchen met zo'n paintjob ( 😳 lekker paradoxaal bezig)

Mooi werk Gino,

Niet helemaal te beoordelen met deze foto's, moet ik toegeven, maar wat ik kan zien is erg mooi. Vind de camo goed gelukt en ook de highlights en shadows op de broek.

Die gele bloemetjes, waar heb je die vandaan ?

grt

Robert

Mooi figuur en mooi vignet; alleen die houding van de figuur...zo kan je toch niet schieten; je moet mikken, zeker met een pistool, want anders weet je nooit waar je kogel terechtkomt...dit is zo een houding uit die hollywoodfilms...
pascal

pascal bastiaens zei:
Mooi figuur en mooi vignet; alleen die houding van de figuur...zo kan je toch niet schieten; je moet mikken, zeker met een pistool, want anders weet je nooit waar je kogel terechtkomt...dit is zo een houding uit die hollywoodfilms...
pascal

Tenzij je je pistool kent en onder controle hebt,
met name de afwijking van je loop ten opzichte van de korrel...

Tevens is het mogelijk dat hij een doel op zeer korte afstand afschiet,
ook dan is mikken geen must...

Enige wat ik mis op de foto's is het wit in het open oog,
dit kan aan de foto's liggen, gezien de mannekes die ik her en der heb gezien van Gino
zal ook dit wel dik in orde zijn...

Rico

Ik vindt het schilderwerk van vooral het jasje erg mooi, maar de hele houding van het figuur straalt een beetje een standrechtelijke executie van een russische krijgsgevangene op korte afstand uit... 😱

zo kan je toch niet schieten; je moet mikken, zeker met een pistool

Nou je weet toch nooit op welke edele delen hij gaat schieten dat zal mischien meer pijn doen dat dood geschoten te worden 😉
Die gele bloemetjes, waar heb je die vandaan ?

Ik denk dat hij die bij Joefix heeft gekocht, weet het niet zeker.

http://www.dioramaterials.com/dioramaterials_entry.html

Nick

Hoi Gino,

ik vind het schilderwerk prachtig maar de base erg mooi. Vooral het plantwerk. Kun je me vertellen welke producten je nu precies gebruikt hebt??

groeten Lars

Terug
Bovenaan