SU-100

Zo weer eens tijd voor wat nieuws.
Nu de T-34 in zijn eerste kleurtje zit is het weer tijd voor wat anders te bouwen.
Ja hoor ik hoor het jullie al zeggen " al weer een rus 😱 😱 😱 "
Jup weer een rusje 😀 😀 😀 😉

SU0001.jpg

Ook komen er twee setje van aber op en de tracks van modelkasten

ik zie nog heel wat naden, sinkmarks zitten, washranden, flash etc...die kan je mss nog wat bijwerken, daarbij had dit model geen zimmerit ?? 😉

kortom we willen eerder fotoos van een gebouwd model dan van de boxart so hurry up !

cheers
Dom

vooruit dan maar omdat je het zo lief vraagt Dominique 😉

Zo het bouwen is van start gegaan 😉

SU0002.jpg

SU0004.jpg

Zo als jullie kunnen zien heb ik ook al en paar loopwielen vervangen 😈

@Kristof, natuurlijk ik zou het niet durven te vergeten 😀 😀 😉

André, long time no see!
Van mij mogen de updates wat sneller achter elkaar komen, dit is een mooie bak! 😉
Jan 🙂 die net in AFV-modeller Kristof's SU heeft zitten bewonderen...

su

gegroet,

Ik vind het altijd leuk nog eens een rus te zien zelf bouw ik ook alleen maar "Russen" En tegen woordig zie je niet veel buiten duits meer.

En ja de kit ziet er al goed geboud uit. Zitten de spadborden er bij in pe?

Mvg JO 8)

@ hoi Jan het is even rustig geweest, heb een drukken periode achter de rug maar nu gaan we er weer tegen aan 😀 😉

@ Jonathan, ze zitten niet bij be kit het is een setje van aber wat er op komt :!:

@ Kristof ze komen hoor 😈 😈 😈 😀 😉

Hoi mannen

ik ben er uiteraard nog mee bezig 😀
Wat heb ik ondertussen nog gedaan :!:
De loopwielen volledig afgemaakt met de nodige beschadigingen
De upper hull heeft zijn structuur gekregen
Nu ben ik bezig met het leggen van de nodige lasnaadjes 😉

hallo andre
ik heb ook net de loopwielne beschadigd en klaar gemaakt een basic laag gegeve en de upperhul is ook klaar, ik wacht nu alleen nog ok de metalen loop en betere tracks. maar er moet met mijne nog veel gebeuren weatheren en proberen te chippen 😉

Hoi I.W.M

het is hier de gewoonte om met je eigen en volledige naam te werken. Graag even een PB'tje naar Rob Plas of Jan Peters en die kunnen dit aanpassen voor je.

Sorry André dat dit onder jouw topic moet gebeuren. Vwb je model, die ziet er weer erg goed uit en ik ben beniwud naar je verdere vorderingen.

Groeten Eelco

Na al die Pbtjes nog eens iets van de SU 😀 😀 😀 😀 😀 😉
Het is al een tijdje geleden, wat heb ik ondertussen allemaal gedaan!
De loop wielen zijn volledig bewerkt ,op de hull is de structuur aangebracht en is voorzien van de nodige lasnaden ook zijn de beugels weer vervangen door koperdraad.

SU0026.jpg

SU0027.jpg

SU0028.jpg

Kijk aan André!

Weer lekker bezig met de SU-100
Goed bezig. Ik ga deze goed volgen, en ik moet me echt beheersen om (nog) niet aan de mijne te beginnen. 😕
Ga zo verder!

groetjes

Terug
Bovenaan