Sturmpanzer IV Brummbär

Elco Elings

Lid van de TWENOT
Gister kitje gekocht die eigenlijk op de stapel moest komen aangezien er nog meerdere kitjes half afgebouwd en een paar op verf aan het wachten zijn.

Vandaag toch begonnen met rustig zimmerit aan te brengen na meerdere oefeningen op wat plastic kaartjes. Uiteraard is dit nog niet het eindresultaat en ben van plan er de tijd voor te nemen en er een mooi eindresultaat van te maken.

Verwacht geen topnivo bouw kunsten maar lijkt me toch leuk om het te delen op t forum.

brumf.jpg

grtzz

hallo Elco,

ik zou als ik jou was proberen om de zimmerit wat dunner te maken met een schuurpapiertje. het is nu wel heel erg dik/grof.
benieuwd naar de rest.

groeten erik.

@ Mark, bedankt voor het verplaatsen.

@ Eric, dat was ook het uitgangspunt, gister de rest gedaan en nu goed uitharden om het vervolgens te schuren. Heb t ook eens met Valejo putty gedaan maar met magic sculp behaal je een mooier resultaat naar mijn mening.

Zal straks nog wat foto's posten.

grtzz

hallo,

ik heb een keer een poginkje gedaan met mr. white putty, dat was zeker de moeite waard het bijt zich namelijk niet zo aggressief vast in het plastic en laat zich dus ook wat makkelijker weer verwijderen voor een beschadigd uiterlijk. zo dat was weer eens een veel te lange zin,

groeten erik.

Terug
Bovenaan