Sturmgeschütz III Ausf. G

Eelke Warrink

Lid van de TWENOT
Schalen
  1. 1:16
  2. 1:35
Dag allen,

Aangezien het alweer een paar jaar geleden is dat ik iets heb afgebouwd, werd het weer eens tijd. Eergisteren legde ik de laatste hand aan mijn Sturmgeschütz III Ausf. G. Volgens mij is het mijn eerste Duitse voertuig in meer dan twintig jaar 😱.

DSC_7846_1.webpDSC_7923.webpDSC_7937.webpDSC_7916.webpDSC_7908.webpDSC_7893.webpDSC_7876.webpDSC_7846_1a.webp

Het is de RFM kit met zeer veel geprinte toevoegingen. De meeste zelfgemaakt (zie rode arcering), maar de tracks, het benzinevat en de Notek-koplamp komen van Homebrewparts op Cults3D. Het figuurtje is van Alpine, met een hoofdje van Arto. De koptelefoon is ook vervangen door een geprint onderdeel van Homebrewparts, want de oorschelpen van Arto waren veel te groot.

De markeringen zijn allemaal gespoten met zelf geprinte spuitmaskers.

Alle commentaar welkom!

Laatst bewerkt door een moderator:
Heel mooi geworden Eelke,

Ik vind zowel de kleuren als de overgangen tussen de kleuren erg goed geslaagd.

Ik doe op dit moment ook Duits erbij. Het is een leuke afwisseling. Ik verdiep me iets minder in de details, gewoon lekker bouwen en de kleuren aanbrengen.

Maar voor Overloon wil ik nog een Brit (Austin K30) afwerken.

Groeten, Jan

Aangezien het Twenot-forum de foto's verkleint tot formaat postzegel...
Dat komt omdat je ze niet in je bericht ingevoegd had maar alleen als bijlage erbij gedaan had — ik heb daarom je bericht even aangepast 🙂

Je bent het iig niet verleerd!

Heb deze stug gisteren in het echt kunnen bewonderen!😊
Zoals eerder gezegd vind ik het een geslaagde stug!
De keuze van de kleuren van de camo spreken mij zeer aan!
Iemand (zal geen namen noemen!😁)vertelde mij dat de tracks te strak zouden zijn maar als ik het zo zie is dit precies goed!
Hopelijk heb je de smaak van Duitse voertuigen te pakken!😊

Terug
Bovenaan