Johannes Haspels
Lid van de TWENOT
- Schalen
- 1:35
- Nu bezig met
- Halbketten
Beste medebouwers,
Diep achterin de bouwfase van de Elefant, heb ik afgelopen vrijdag de volgende kit van de voorraadstapel getrokken; de Sturer Emil van Trumpeter.
Eric, dank voor de kiekjes 🙂 ...
Alle grote onderdelen zitten nog los.
Enige AM dat ik toevoeg zijn HobbyBoss trax. Hoewel de vinyltjes er niet heel drama uitzien, met mooi profiel aan binnenzijde,
ga ik toch voor de vallende trax tussen de returnrollers. Eventueel ga ik de vinyl trax versnijden voor extra onderdelen op de hull.
Ik vond de kit (voorlopig) enorm prettig om te bouwen. Pasvorm is wat mij betreft zeer goed, hooguit zo hier en daar wat braampjes.
Met een winkelwaarde van 15 euro, is dit absoluut een van de gunstigere kits.
Misschien het luikje rechts-voor nog openen en dan gauw op naar het interieur
Later meer. 🙂
groet Frank
Diep achterin de bouwfase van de Elefant, heb ik afgelopen vrijdag de volgende kit van de voorraadstapel getrokken; de Sturer Emil van Trumpeter.
Eric, dank voor de kiekjes 🙂 ...
Alle grote onderdelen zitten nog los.
Enige AM dat ik toevoeg zijn HobbyBoss trax. Hoewel de vinyltjes er niet heel drama uitzien, met mooi profiel aan binnenzijde,
ga ik toch voor de vallende trax tussen de returnrollers. Eventueel ga ik de vinyl trax versnijden voor extra onderdelen op de hull.
Ik vond de kit (voorlopig) enorm prettig om te bouwen. Pasvorm is wat mij betreft zeer goed, hooguit zo hier en daar wat braampjes.
Met een winkelwaarde van 15 euro, is dit absoluut een van de gunstigere kits.
Misschien het luikje rechts-voor nog openen en dan gauw op naar het interieur
Later meer. 🙂
groet Frank