STUH42 in progess (bouw)

Hoi,

Lange tijd geleden dat ik weer eens wat in het fotoalbum gezet heb, hierbij weer eens een werkje in progress van mij. Het is een STUH 42 (dragon kit) mat Aber fenders, Armor scale loop en schurzen. Verder komen er nog fruils onder. Dit alles ff in 2 weekjes tussen het flakpanther project gedaan

de bedoeling is dat het trackwheel aan de linker voorkant vervangen is door een ander ivm de schade opgelopen door een mijn oid (hence ook de beschadigingen aan die fender).

Ik weet nog niet welke camo er op komt maar die "bolletjes" camo welke dirk op die RSO heeft vindt ik erg mooi en dan een whitewasje erover. 😉 De panther schurzen aan de zijkanten van de "toren" wil ik zowieso in een andere kleur dan de rest gaan doen. "Borrowed goods" zeg maar.

please shoot

stuh42-1.JPG

stuh42-2.JPG

stuh42-3.JPG

stuh42-4.JPG

stuh42-5.JPG

ciao Raymond

ps : foto's zijn gewoon ff snel uit de hand genomen

Stuh

Hey Bruderhertz,

tja, wat zel ik zeggen hé.
Weinig, aangezien ik hem op moederdag al live heb mogen aanschouwen. 😉
Toch zou ik aan het linkerspatbord nog iets meer subtiele schade ( kleinere gaatjes dan wel perforaties) doen, of hem er van af rukken. Zou hoogstwaarschijnlijk met de echte ook gebeurt zijn.

Voor de rest, strakke bouw. Maar dat wist je al 😉 😉

Ja, ja , mensen, de broertjes Repping nemen op moederdag modellen mee naar moeders 😳 😳 😳 😈 😈 , om die dan te vergelijken en te beoordelen. Ik had alleen m'n Auflkärer niet bij, omdat het smsje te laat kwam.

Greetz
Axel Repping RHvS

Hey die Raymond!

Leuk weer wat van je knappe werk te zien!
Goed bezig nu al. Zo te zien word dit een knap afgetrapte (= vind ik altijd leuk!) bak! Ook al ideeën voor een ondergrond/ figuur?

mzzls

Hey die Raymond :

Jamaar jamaar... Zo gaat de Panther met Flak niet afgeraken hé..! 😈

Leuk onderwerp die StuH. :!:
Kristof Pulinkx is er ook eentje aan't maken ( doe maar 's effe zoeken op het forum)

Veel succes met de paintjob !
Wat voor camo wordt het?

Deze wil in ook nog een keertje maken !
You will be followed on this one Raymond !

Keep us updated,
Groeten,
Staf

Hoi,

De bouw is bijna afgerond, en ik ben op zoek naar suggesties voor de Camo !

jullie mogen kiezen

* Geel met bruine mottling camo (zie RSO Dirk and Flak Staf)
* 3 tone
* Geel met bruine strepen
* Geel met bruine en groene strepen
* of wat anders !

ik hou me aanbevolen voor kleurplaten met leuke camo er op !

ciao Raymond

lekker 3 tone! vind ik toch mooier dan de andere opties. misschien die panther schilden dan wel in geel met bruine en groene strepen?
verder een prachtig tankje!!!
ben benieuwd naar t vervolg
grtz jeroen

Raymond Repping zei:
* 3 tone
...
* Geel met bruine en groene strepen
Dat toch beide 3 tone? Of is de anderste dan een hard edge?

Ik kies voor de 3 tone in strepen, met een strakke hard edge. zie bijvoorbeeld Richard Jagdpanzer IV. Maar dan dus met een extra kleurtje erop in de vorm van roodbruin.

Terug
Bovenaan