Elco Elings
Lid van de TWENOT
Welke Peter, links rechts? De stand van de rechter is niet veranderd als je naar de capuchon kijkt.Niet aan mij om feedback te geven, maar ik zie er ook "iets" aan. Schouder ietsje te laag misschien?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Welke Peter, links rechts? De stand van de rechter is niet veranderd als je naar de capuchon kijkt.Niet aan mij om feedback te geven, maar ik zie er ook "iets" aan. Schouder ietsje te laag misschien?

vind ik ook, maar het is uiteraard jóúw project dus is zeg : lekker doorgaan zo 🙂👍Dat de Stug bij de wijnkelder omhoog kruipt heeft ook wel wat.
Precies wat ik ook dacht, als ik wat meer ruimte had gepakt was het beter geweest. Het wijnkelder idee hou ik dan ook warm voor een andere project 😉Had ‘m zover nog niet gezien met de wijnkelder!
Vind deze setting zo met de oplopende weg ook zeker niet verkeerd,maakt het geheel wat dynamischer en zo is de kelder ook beter in het zicht!
Alleen de ondergrond had van mij ietsjes breder mogen zijn!
Maar het is uiteraard aan jou wat het gaat worden!😉
Groet,
Roger
Thnx, en inderdaad ook mijn idee. En terug naar de tekentafel is ook weer leerzaam 😉Ik zou zeggen door gaan met de nieuwe setting en die met de wijnkelder ook gebruiken voor een ander project. Wellicht iets met een kleiner voertuig erbij oid. Ik vind die wijnkelder en de ondergrond er top uitzien in ieder geval!
🙄... 🤣🤣Jaja en je weet het Mirko heeft altijd gelijk!😉