Af! Stug III G Totenkopf Hungary

Dit model is af!
WAUW Elco 😛 werkelijk fantastisch hoe je met het afwerken al een verhaal van het voertuig creëert ... super 👍👍

Mooie setting zo Elco!
De witte muren en rode dakpannen is straks een mooi contrast tov het voertuig en de figuren!
Was eigenlijk wel benieuwd hoe je het ging doen met de wijnkelder,nadeel is dat deze vrij laag is en min of meer achter het het voertuig zou verdwijnen!

Groet,

Roger

Ik vind beide settings vanaf een foto slecht te beoordelen. Dat de Stug bij de wijnkelder omhoog kruipt heeft ook wel wat. Ik ben benieuwd naar de complete layout van de nieuwe setting.

Succes, Jan

Had ‘m zover nog niet gezien met de wijnkelder!
Vind deze setting zo met de oplopende weg ook zeker niet verkeerd,maakt het geheel wat dynamischer en zo is de kelder ook beter in het zicht!
Alleen de ondergrond had van mij ietsjes breder mogen zijn!

Maar het is uiteraard aan jou wat het gaat worden!😉

Groet,

Roger

Had ‘m zover nog niet gezien met de wijnkelder!
Vind deze setting zo met de oplopende weg ook zeker niet verkeerd,maakt het geheel wat dynamischer en zo is de kelder ook beter in het zicht!
Alleen de ondergrond had van mij ietsjes breder mogen zijn!

Maar het is uiteraard aan jou wat het gaat worden!😉

Groet,

Roger
Precies wat ik ook dacht, als ik wat meer ruimte had gepakt was het beter geweest. Het wijnkelder idee hou ik dan ook warm voor een andere project 😉

Nou, hehe! Eindelijk de foto's...! 😅
Ook hier ff natuurlijk gefeliciteerd!!
Was weer errug fijn zo!

Op naar volgend jaar (denk Ff aan de muggen spray en de deo dan... 🤣🤣🤣)

Grtz
Erik

Een retegaaf dio Elco 😛 gefeliciteerd met het Zilver voor Masters

Gefeliciteerd!

Op de een of andere manier heb ik hem in de drukte gemist .🙁 Terwijl ik hem juist wilde bekijken.

Was inderdaad fantastisch om in het echt tezien.. Ook al in menig online fb fotoalbum voorbij zien komen. 👍

Terug
Bovenaan